תנועת חד"ש הצהירה היום (שלישי) על תמיכה בחרם בינלאומי על חברות שפועלות בהתנחלויות "בשטחים הכבושים", וכי היא רואה בחרם סוג של התנגדות אזרחית לגיטימית.

בגילוי דעת של לשכת חד"ש נכתב : "חד"ש מברכת על כל גילויי הסולידריות עם העם הפלסטיני ועם מאבקו הצודק - לרבות חרם על חברות מסחריות המעורבות בכיבוש ובהפרת זכויות העם הפלסטיני, שהוא סוג של התנגדות אזרחית לגיטימית".
חד"ש אף קראה בהודעה "לכל עמי העולם, להתאחדויות ולאיגודים המקצועיים, להגביר את המאבק למען שלום צודק באזור, המבוסס על כיבוד זכויות העמים והפסקת כל העוולות, הדיכוי והגזענות".

ח"כ שרון גל אמר בתגובה: ״אין חד״ש תחת השמש". חבר הכנסת מישראל ביתנו העביר ביקר את המהלך ואמר: "שוב אנו מקבלים תזכורת מטרידה שהמפלגה המשותפת - זהו רק שם המסתיר מאחוריו איחוד של שלוש מפלגות קיצוניות שמה שמאחד אותן הוא שנאת ישראל והשאיפה לחסל את המדינה היהודית מבפנים.

גל הוסיף: "דווקא מול הקולות האלה המסיתים והמעודדים את בידודה של ישראל, בדיוק לפי חזונם את יוזמי החרם האנטישמיים, על כל המפלגות הציוניות להתאחד ולגנות זאת בחריפות
יחד עם זאת יש לתמוך ללא שיקולי קואליציה-אופוזיציה, בתיקון חוק ההסתה, סעיף 7א לחוק יסוד הכנסת שהנחתי, שישאיר את הגורמים הקיצוניים האלה אשר מנצלים את הדמוקרטיה מחוץ למשכן בבחירות הבאות״.