הביקורת על שרת התרבות מירי רגב מגיעה לליכוד. כזכור, בחדשות 10 דווח כי רגב נפגשה עם מנהלי תיאטראות ואמנים בכירים ואמרה להם כי היא יכולה להפסיק את תקצוב מוסדות התרבות ולהעביר אותם לפריפריה וליהודה ושומרון כי "אנחנו קיבלנו 30 מנדטים, אתם קיבלתם רק 20".

השרה לאזרחים ותיקים, גילה גמליאל, התראיינה היום (שישי) לתכנית בחצי היום השישי ברשת ב' ואמרה כי נראה שצריך לעגן בתובנה של החברים, גם בממשלה, את זכות השוויון הקיימת במדינה. 
"אנו כממשלה מחוייבים לכל הזרמים בחברה, וגם אם הדברים נאמרו לשם הכוונה בלבד, בלי כוונה לעשות מעשה, זה כתם של התנהלות שיש להעלים מהשיח הציבורי", אמרה גמליאל. 

לדבריה, היא היתה מוכנה לפנות לראש הממשלה בנימין נתניהו, אם רגב לא היתה חוזרת בה מהאיום הפסול לשלול תקציבים מתאטרון הילדים היהודי-ערבי "אלמינא". 

קודם לכן תקפה את שרת התרבות גם ראשת מרצ זהבה גלאון, שאמרה  כי השרה רוצה להכפיף את התרבות והאמנות בישראל לתכתיביה הפוליטיים.

"ההשתלחויות האחרונות של השרה רגב באמנים וביוצרים חושפת עד כמה מסוכן היה להפקיד בידיה את תיק התרבות. שרה שמבקשת להשתיק יוצרים, להגביל את האמנות ולהכפיף אותה לתכתיבים פוליטיים, אינה מבינה מושכלות יסוד של דמוקרטיה וחופש ביטוי", אמרה גלאון והוסיפה: "האחריות היא על ראש הממשלה נתניהו שאינו פוצה פה ומצפצף ומאפשר לשרה רגב להמשיך במסע להכפפת חופש התרבות האמנות לפוליטיקת הליכוד".

יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג הגיב גם הוא לעניין וכתב בטוויטר כי "דרושה שרה למשרד התרבות. עד שיימצא אדם לתפקיד מכהנת בו הצנזורית הראשית רגב כמ"מ".

בתגובה לדבריו של הרצוג, אמרה רגב ל"מעריב אונליין": לא יאמן מי מצייץ, מי שהטיל על עצמו צנזורה בפרשת העמותות. שלום לך בוז׳י, אתה הרי הטלת על עצמך צנזורה בפרשת העמותות והסתתרת מאחורי שתיקה".

"יש לך את החוצפה להעיר למשהו על צנזורה? הפוסל במומו פוסל. בוז׳י ודאי מכיר את הדרך אל מני יצחקי ואם לא אשמח ללוות אותו לשם. הפוסל במומו מצייץ" הוסיפה השרה רגב.