שרת התרבות והספורט, מירי רגב, פרסמה הערב (שבת) פרטים אודות פגישתה אמש עם השחקן והיוצר נורמן עיסא בלשכתה שבתל אביב. 

בהודעה שפרסמה ברשת הפייסבוק היא ציינה כי "הפגישה הייתה טובה וחשובה". 
השרה ציינה כי "עיסא אדם נפלא, הכרתי אותו קודם הכרות קלה מאד וחיבבתי אותו אז ובטח גם היום".

רגב הדגישה: "
חשוב לי לומר, עיסא חש נפגע מאמירות שאמרתי, ומכל ים הכותרות וההמולה התקשורתית של השבועיים האחרונים. כאן המקום לומר, כי אין ולא הייתה לי כוונה לפגוע בנורמן או בתיאטרון אל מינא, שהוא אחד ממיסדיו ,שמדבר על דו קיום. מדובר במדיניות ברורה הנוגעת לחופש המימון של המדינה ולא מדובר בעניין אישי, כמובן. ראיתי בפגישתנו סוף פסוק לפרשה הזו. הדיאלוג שקיימנו ביננו הוא הביטוי האמיתי לחופש ביטוי וסובלנות ואני מקווה שנמשיך בשיח שהתחלנו גם הלאה.״

בהודעה מלשכתה של רגב נמסר כי תיאטרון אל-מינא יגיע להופיע בבקעת הירדן. כזכור, במהלך השבוע השחקן נורמן עיסא עורר סערה, כשהודיע כי לא יסכים להופיע בבקעת הירדן, שמבחינתו נחשבת כשטח כבוש. לאחר דבריו הודיעה עמותת אלמינא, כי התיאטרון ישמח להגיע ולהופיע במקום.

דבריו של עיסא עוררו אז את זעמה של רגב, שאמרה כי "החלטתו אינה מביאה לידי ביטוי את הדו קיום שבו הוא מאמין ועליו הוא מצהיר. במידה ונורמן לא יחזור בו מהחלטתו, בכוונתי לבחון מחדש את תמיכת המשרד בתיאטרון אלמינא, הפועל תחת ניהולו". כאמור, הנהלת התיאטרון הודיעה כי היא כן תגיע להופיע בבקעת הירדן, ועם פגישת השניים נדמה כי הסערה שכחה.