יו"ר סיעת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט התבטא היום (שני) בחריפות נגד הסכם הגרעין המתגבש בין איראן וחמשת המעצמות הגדולות. 

השר בנט דיבר בפתח ישיבת סיעת הבית היהודי וביקר את ארצות הברית על התנהלותה מול איראן: "השמש זורחת, אבל מדינת טרור עולה. אלו ימים מכריעים מהעולם כולו, ההסכם, אם ייחתם, ייזכר בימי ההיסטוריה לדיראון עולם, מדינה שמכריזה כי מטרתה הוא לחסל את ישראל, הופכת למעצמה גרעינית".

"תוך עשור היא תשיג עשרות או מאות פצצות כאלו. אזרחי העולם המערבי צריכים להבין-  500 מיליארד דולר יעברו. הם יחתמו הסכם עם המדינה המסוכנת ביותר בעולם" הוסיף בנט.

בנט קרא לחברי הקונגרס האמריקאי לא להפקיר את ישראל: "כשאנחנו קוראים ספרי היסטוריה, לפעמים אנחנו לא מבינים מה חשבו לעצמם המנהיגים. היום אנחנו יכולים להבין. העולם המערבי הולך לעשות חרקירי בינלאומי ואנחנו מנסים לעצור את היד שלו. הקונגרס האמריקאי צריך להפסיק לעשות שיקולים פוליטיים. אל תפקירו אותנו, אל תפקירו את עתיד העולם החופשי".

כמו כן קרא שר החינוך לכל חברי סיעות הכנסת להתלכד במטרה להדוף את ההסכם המתגבש: "בשעה זאת, צריך להיות מאוחדים, אני קורא לחבריי בשמאל, לבוז'י וללפיד – צריך להתגייס ולהימנע מהביקורת. אני עוד לא שמעתי על ההודעה לעיתונות שהצילה את המדינה, אבל כן אמירות שפילגו. תתאפקו, זה לא הזמן. מדינת ישראל בכל מצב תדע להגן על אזרחיה.