"ההחלטה להשעות את ח"כ אורן חזן מניהול ישיבות מליאת הכנסת עמדת בעינה והיא אינה מוגבלת בזמן", כך אמר היום יו"ר הכנסת, יואל (יולי) אדלשטיין, בפגישה עם תא הכתבים הפרלמנטריים.
יו"ר הכנסת סיפר כי בפגישה עם ח"כ חזן, שבה הודיע לו על השעייתו מניהול ישיבות המליאה, אמר חזן כי בכוונתו להגיש תביעת דיבה בעקבות הפרסומים עליו בערוץ 2 אך זה לא קרה. כמו כן ציין כי בפרסומים אודות ח"כ חזן "היו דברים שלא הוכחשו. תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם, משפטים כמו 'כל גבר עושה מעשים כאלו, לא נורא'. כל אלה לא מאפשרים לי לשים אדם כזה על הכסא שלי ולאפשר לו לנהל ישיבה", אמר אדלשטיין.

ח"כ אורן חזן. צילום: מרק ישראל סלם
 

יו"ר הכנסת הוסיף כי לא היה רוצה להגיע למצב שבו חברות הכנסת נוטשות את אולם המליאה בכל פעם שח"כ חזן ינהל אותה. לשאלה מדוע לא הגיש תלונה נגד ח"כ חזן בגין איומים, לאחר שח"כ חזן אמר בשעתו לאחד מעוזריו של אדלשטיין כי "יחפש עליו סיפורים" אמר יו"ר הכנסת: "גם בדף הפייסבוק שלי כותבים עליי לפעמים דברים שלא מחמיאים לי. לא עם כל דבר אני רץ למשטרה", אמר אדלשטיין. 
עוד הוסיף אדלשטיין כי "להדיח סגן יושב ראש כנסת זה כמו להדיח יושב ראש כנסת ובידי הסמכות להחליט מי ינהל את ישיבות המליאה".