בניגוד לעמדתם של יושב ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג ושל שותפתו ציפי לבני, המגבים את נתניהו על עמדתו בסוגיית הסכם הגרעין עם איראן, בחרה היום (חמישי) חברתם למפלגה ח"כ שלי יחומביץ' לתקוף שוב את נתניהו בנושא, וכינתה את מדיניותו "כשלון מוחלט ומהדהד". 



בסטטוס שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה כתבה יחימוביץ': "האסטרטגיה של נתניהו בנושא איראן נכשלה כישלון מהדהד, ואני לא מזדהה עם גישתם של הרצוג ולבני שמתייצבים עכשיו לימינו ללא תנאי ומחזקים את אותה אסטרטגיה ממש שהביאה אותנו עד הלום". 



 

הי זאת שלי. להלן סטטוס לא פופולרי. האסטרטגיה של נתניהו בנושא איראן נכשלה כישלון מהדהד, ואני לא מזדהה עם גישתם של הרצוג ו...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Thursday, July 16, 2015

יחימוביץ' טענה כי ראש הממשלה שגה גם בדירדור היחסים עם אמריקה: "ההליכה על הראש של נשיא ארה"ב ברק אובמה, ההתערבות הבוטה בפוליטיקה האמריקאית, הזיקה הגלויה והגסה לרפובליקנים, הנאום בקונגרס שנרקם מאחורי גבו של הבית הלבן. כל אלה היו כישלון מוחלט". 



   
ח"כ מהמחנה הציוני אף שלחה מסר מהדהד להרצוג ולבני המגבים את ראש הממשלה: "אסור לנו לעבוד אצל נתניהו כשהוא שוגה שגיאה כל כך חמורה. יכול להיות שזה מתקבל טוב בציבור כרגע אבל לנו יש חובה לעשות את הדבר הנכון. אין שום הכרח ומאוד לא רצוי לעמוד בסטנדרטים השגויים והפופוליסטיים של נתניהו למיהו פטריוט, ולהציג לפניו תעודות לאהבת המדינה. לא הוא יחלק לנו ציונים. אפשר פשוט לעשות את הדברים הנכונים למען המדינה ולמען אזרחיה. גם כשזה לא הכי פופולרי".