דרישה בכנסת להוציא את ארגון אוהדי בית"ר ירושלים, "לה פמיליה", מחוץ לחוק.



בעקבות התפרעות האוהדים במשחק החוץ בבלגיה, פנה היום (שבת) יו"ר שדולת הספורט בכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד) ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לבחון להכריז על ארגון "לה פמיליה" כעל "התאחדות בלי מותרת".



במכתב שנשלח גם לראש הממשלה, לשרת המשפטים, לשר לביטחון פנים, לשרת הספורט, ולמ"מ מפכ"ל המשטרה, התייחס ח"כ רזבוזוב להתנהגות ארגון האוהדים במשחק קבוצת בית"ר ירושלים, אשר התארחה אצל קבוצת שארלואה הבלגית, במסגרת מפעל מוקדמות הליגה האירופית, וכן לפעילות הארגון בעבר.



בפנייה נכתב כי: "אין כל עוררין כי ארגון לה פמיליה פועל מתוך מניעים של שנאה, גזענות ולאומנות וחיבורו למגרשי הכדורגל מהווה אמצעי שכל מטרתו מניעים לאומניים וגזעניים המחפש להביא להסלמה ואלימות במגרשי הכדורגל בארץ. על רקע ההתנהגות של הארגון מתעורר חשד מוחשי כי פעילות הארגון מהווה הסתה גזענית בוטה, ומעבר לכך שיטות הפעולה של אנשי 'לה פמיליה' כפי שתוארו, מרימות את הנטל ההכרחי להכרזתו של ארגון "לה פמיליה" בלתי מותרת לפי תקנות ההגנה".

בנוסף לכך, שלח ח"כ רזבוזוב פנייה ליו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט, ח"כ ניסן סלומינקי בקשה לקיים דיון דחוף בוועדה, בכדי לדון באפשרויות המשפטיות להשלמת המהלך.