יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, דיבר היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה, וניצל את הזמן כדי לתקוף את ההסכם עם איראן, את האופוזיציה, אשר לטענתו, לא נותנת גב לממשלה בנושא כל כך חשוב.



עוד התייחס בנט למחבלי עסקת שליט, אשר חלקם מעורבים ברצח שישה ישראלים מאז ששוחררו מהכלא. בסופו של דבר התייחס גם לרפורמה.



"ההסכם שנחתם עם האיראנים הוא שיאה של איוולת מדינות, במקום סנקציות, מממנים אותם, במקום לקחת את הנשק, נותנים להם הזדמנות להתחמש. במקום לקחת להם את הפצצה שיכולה להגיע לוושינגטון, הם עוזרים להם להגיע אליה.

העולם מחסן את האיראנים מפני מתקפה ומציע להם הגנה מפניה, כפי שחשפתי באחד מהסעיפים. בימים האלה אסור שנתחלק לאופוזיציה וקואליציה, אסור לנו להיות מפוצלים בינינו. יש כאלה שכבר רוצים להקים ועדת חקירה פרלמנטרית. כל חי"רניק יודע, שתחקיר עושים בסוף הסתערות ולא תוך כדי קרב. מה שנכון למערכה הצבאית, נכון למדינית. יש לי מסר אליכם שאומר: "כשאתם מדברים בעברית ותוקפים אותנו, העולם יודע לתרגם אתכם. מצפה מהפוליטיקאים לגלות את האחריות הלאומית.
היום הסתבר לכולנו שמשוחררי עסקת שליט רצחו כבר שישה ישראלים או היו מעורבים ברציחות מאז ששוחררו. לכל נרצח יש חיים שכבר נלקחו ומשפחה. אבל כאשר שוחררו האסירים, לא היו להם פנים ושמות. זה שאין פנים ושמות לנרצח העתידי, לא נותן להם חסינות להמשך. אנחנו מבהירים מכאן - לא משחררים יותר רוצחים. הבית היהודי הוביל חוק שמאפשר הטלת מאסר עולם ללא שחרור ואנחנו נמשיך להוביל, לא בדיבורים, אלא במעשים.
בנושא קצת יותר אופטימי, ישנה התקדמות ברפורמה של הגיל הרך, כפי שהתחייבתי, שנגיע לפחות 90 אחוז הרשמה, אני יכול לעדכן שנרשמו 153 ערים מתוך 205 כולל אריאל, חיפה, אבו גוש, ראשל"צ, טבריה ועוד, הגענו ל-75 אחוזי כיסוי. אין דבר יותר משמח, שכל ילד וילדה בגילאים 3-4 מקבל יחס אישי, חום ויותר תוכן, מגע. אנחנו נעמוד ברפורמת הסייעת השנייה. קורא לשאר הרשויות - יש לכם כמה ימים לעשות זאת.