"לובי 99" הוא מיזם חברתי כלכלי שמטרתו להילחם לטובת האינטרסים של הציבור הרחב, בצורה שיתופית. דרך אתר "הדסטארט" המיזם גייס כסף והיום (חמישי) עד השעה 23:00 ניתן לתרום לו כסף.



מאחורי המיזם עומד יאיר פינק בן 31, שכיהן בין היתר כראש מטה ח"כ שלי יחימוביץ'. מטרתו של הפרויקט היא להעסיק לוביסט בכנסת מטעם הציבור, שישרת את האינטרסים של אזרחי המדינה ולא של בעלי החברות שהם גם בעלי הממון.



עד כה נתרם יותר כסף מהמצופה, כ-127,000 שקלים, אותם תרמו למעלה מאלף אנשים. כרגע במסגרת הפרויקט יצא "קול קורא" למציאת הלוביסט/ית ובאתר עדכנו כי פנו עד כה כארבעים מועמדים והם החליטו לראיין 15 מועמדים שהכי קרובים לקריטריונים שפרסמו כאשר המועמד הטוב ביותר ייבחר במהלך החודש הקרוב.



ח"כ שלי יחימוביץ' נרתמה לעזרת ראש המטה שלה לשעבר ופרסמה פוסט בפייסבוק ובו כתבה: "24 שעות נשארו לכם כדי לתרום, להיות שותפים ולהיות מיוצגים על ידי 'לובי 99', חברת הלובינג של 99% מהציבור שאין להם לוביסטים".



היא הוסיפה: "אנחנו בעיצומו של מאבק הגז, מאבק שמסמל את כל מה שטוב ורע בפוליטיקה שלנו. מצד אחד אלפים רבים של אזרחים מעורבים, ברשתות החברתיות, בהפגנות, בדיונים בכנסת מעורבות אזרחית שלא נראתה כבר הרבה זמן, מצד שני, מעט טייקונים שמיוצגים על ידי הרבה לוביסטים עם נגישות שערורייתית ומושחתת למקבלי ההחלטות".



 

הי זאת שלי. לוביסטים – לא מה שחשבתם! לא של תשובה, לא של נובל. לא של הבנקים. שלכם. 24 שעות נשארו לכם כדי לתרום, להיות ש...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Wednesday, July 22, 2015