השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת להחלטת בית המשפט העליון להרוס את מבני דריינוף ולהפרות החוק בבית אל ואמר: "אנחנו ננהג באפס סובלנות כלפי מי שייפגע בשוטרים וחיילים".
ארדן הוסיף כי "אין מקום לדברים כאלה, מי שינהג כך יוגשו נגדו כתבי אישום ולא אכפת לי בני כמה הם, גם אם הם קטינים או לא. מיש שפגע בכוחות הביטחון יעמוד לדין וצריך לשלם את המחיר. 
השר ארדן הדגיש כי החלטת בית המשפט העליון כואבת משום שהוא משתייך לממשלה לאומית שצריכה לפעול כדי לחזק את ההתיישבות ביו"ש אך הוסיף: "אנו ממשלה שמכבדת את החוק ואת בתי המשפט. יחד עם הכאב על ההריסה שאני מבין אותו ומזדהה איתו אני לא יכול לקבל בשום צורה את התופעות של אלימות שראינו כלפי שוטרים וחיילים".

"אפס סובלנות"

השר ארדן גינה בחריפות את התבטאותו הבוקר שלח ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי שקרא לעלות בדחפורים על בית המשפט העליון ואמר: "אין מקום לאמירות כמו של יוגב. ישנם אנשים שיכולים לפרש אותן כאלימות כלפי שופטים, שוטרים או חיילים שנאלצים לממש את ההחלטות השיפוטיות של בית המשפט".
"מי שלא יגבה את החלטות בית המשפט בישראל, יוביל אותנו לאנרכיה וזה לא יכול לדור בכפיפה אחת עם נאמנות למדינת ישראל, לא משנה מאיזה כיוון. מי שרוצה מדינה יהודית ודמוקרטית חייב לכבד ולגבות החלטות של בית המשפט העליון", אמר ארדן
לדבריו המשטרה והמשרד לביטחון פנים ינקטו באפס סובלנות לפעולות של כל אחד מהצדדים שנועדו לערער את יסודות הדמוקרטיה ולפגיעה בדו קיום.