"מתווה הגז הנוכחי לא יוכל לעבור, ולדעתי יהיה בו שינוי בסופו של דבר", כך אמר הערב (שבת) שר האוצר משה כחלון לחדשות ערוץ 2. 



כחלון הוסיף כי "אמרתי שכל מונופול צריך לפרק. לאזרחי ישראל מגיע יותר והם צריכים להנות מהמשאב הזה. לדעתי יהיה שינוי במתווה בסופו של דבר. אני לא מדבר על זה עם רה"מ ולא עם אף אחד. לראייה ח"כ גבאי מסיעתי הצביע נגד המתווה, ויש חופש פעולה". 



שר האוצר התייחס לביקורת הרבה שנמתחה עליו בשל החלטתו להימנע מעיסוק בנושא הגז בעקבות חברותו עם קובי מימון,  והודה: "אני יודע שאכזבתי מספר אנשים. צר לי על כך. אילו ידעתי לא הייתי אומר מה שאמרתי. חייבים להבין שעשיתי את זה באמונה שלמה". 



עם זאת כחלון תקף ואמר: "אמרתי שיש לי חבר שאנחנו חברים כבר שנים. אני מעדיף לעבוד ככה, יש גם שלטון חוק. שאף אחד לא יטיף לי מוסר. אני היחידי שמתעסק והתעסק בנושא של מאבק במונופולים". 



שר האוצר התייחס לתקציב המדינה שעבר בממשלה וכמובן בירך על ההישג: "המסה הכבדה היא להעביר את התקציב בממשלה, וצלחנו אותו בשלום. זהו הישג חסר תקדים". 

יו"ר כולנו התייחס למתווה לוקר שהסעיר את הצבא ובראשו הרמטכ"ל ושר הביטחון: "אני בעד חלקים ניכרים ממתווה לוקר, אך בעד לתת לרמטכ"ל לנהל את הצבא. חייבות להיות רפורמות בפנסיות. המערכת הזו צריכה להתנהל כמו כל המערכות והם גם יודעים את זה". 
כחלון התייחס לבסוף לשינויים שהוא מתכנן בבנקים ורמז לעימות עם הנגדיה פלוג: "אני לא חושב שצריך ללכת ראש בראש עם אף אחד, אך שוק הפיננסים והבנקים חייב לעמוד בתחרות. 40 מיליארד שקלים  שוכבים פה בגלל חוסר בתחרות!".