סרטון הסתה נוסף של אישיות בכירה המופיעה לבושה במדי אס אס הועלה היום (רביעי) לאתר האינטרנט יו טיוב ובו מככבת הפעם נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור.



את הסרטון נגד נשיאת העליון העלה אשר יקו אותו ישראלי פעיל בארגון "כח משימה יהודי - הימין האמיתי", שהפיץ גם את הסרטים נגד רובי ריבלין ובוגי יעלון והעלה תמונות שלהם כנאצים.


מרים נאור במדי אס אס

בסרטון נראית נשיאת בית המשפט כשהיא לבושה במדי אס אס ומדברת בגרמנית. דמותה של נאור מכריזה בסרטון: "שלום לתושבי מחנה הריכוז ישראל. הבחירות במחנה הריכוז ישראל הן רק הצגה. מי ששולט באמת זה אנחנו מהבג"צ. מחנה הריכוז ישראל נשלט ע"י הדיקטטורה של בג"צ.



עוד מוסיפה הדמות: "לא משנה כמה פעמים תצביעו לביבי, אנחנו תמיד נחליט מה יהיה. המטרה שלנו היא להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה ולמחוק את הזהות היהודית אחת ולתמיד. לסיום אצדיע הייל בג"צ, הייל בג"צ. תחי הדיקטטורה של בג"צ במחנה הריכו ישראל".


ב"מחנה הציוני" הגיבו לסרטון ואמרו: "הסרטון בו מוצגת כבוד נשיאת ביהמ"ש העליון, השופטת מרים נאור, במדי נאצית הוא ביטוי נוסף לעשבים השולטים שמושקים מידי יום על ידי פוליטיקאים. בג"צ הוא כתובת נוחה לפוליטיקאים שבמשך שנים לא עושים דבר, כמו במקרה המסתננים, ו'זורקים' את האשמה על בג"צ".

עוד הוסיפו: "אם הממשלה שלא טרחה לטפל בשש השנים האחרונות בבעיות של תושבי דרום תל אביב רוצה לעזור לתושבים, ראוי שיאמצו את הצעת החוק של המחנה הציוני לשיקום דחוף של שכונות דרום תל אביב ופיזור מבקשי המקלט בארץ. לצערנו, ממשלת ביבי ממשיכה להפקיר את תושבי דרום תל אביב ובאותו הזמן להרוס את בית המשפט העליון".