ביקורת במערכת הפוליטית על דבריו אמש של שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בכנס צעירי הליכוד. יעלון אמר כי "מערכת הביטחון יודעת מי אחראי לפיגוע ההצתה בכפר דומא, אך נמנעת מהעמדתו לדין על מנת לא לחשוף מקורות".

גלאון אמרה עוד: "יעלון מתחבא מאחורי אמתלות בטחונות כדי להסתיר את המחדל המבצעי החמור ואת אוזלת ידה של מערכת הביטחון נוכח ההסלמה של הטרור היהודי. קשה להשתחרר מהתחושה ששר הביטחון לא היה מעז לפעול ולהתבטא כך אם הנרצחים היו יהודים".

"שר הביטחון הפקיר את משפחת דוואבשה למותה"

גם ח״כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת הגיבה לדבריו של שר הביטחון: ״שר הביטחון שהפקיר את משפחת דוואבשה למותה ממשיך בזלזול בוטה ומכוער וטוען שלא יעמידו לדין את הרוצחים הנפשעים, על מנת לא לחשוף מקורות. האם מישהו יכול לעלות על דעתו כי ככה הייתה מתנהגת מערכת הביטחון במקרה של רציחת משפחה יהודית?".

היא הוסיפה כי "התבטאות של יעלון מעידה על היחס הסלחני של המערכת כלפי הטרור שיוצא מההתנחלויות ומכשירה את הרצח הבא. יעלון והמערכת שהוא עומד בראשה נושאים באחריות לרצח הנפשע של משפחת דוואבשה ועל המשך הטרור של המתנחלים כנגד הפלסטינים".

במפגש הרמת הכוסית לרגל החג עם שר הביטחון השתתפו 14 מצעירי הליכוד ובראשם יו"ר צעירי הליכוד דוד שאין. 

בעקבות המפגש כתב שאין בדף הפייסבוק שלו: "התארחנו בלשכתו של יעלון. הוא הציג בפנינו סוגיות ביטחוניות מזירות שונות, אך מה שעניין אותנו במיוחד היו סוגיות כגון: היתרי הבנייה ביו"ש, נוהלי הפתיחה באש, מעצרים מנהליים ועוד".

לגבי דבריו של יעלון בנושא הפיגוע בדומא אמר שאין: "כיו"ר צעירי הליכוד תפקידי הוא לקדם את הצעירים בכלל והליכוד בפרט, גם באמצעות מפגשים לחיזוק הקשר בינם לבין נבחריהם. מטבע הדברים, עולים במפגשים כאלו נושאים טעונים, אולם על מנת לשמור על אווירה פתוחה ועניינית אינני נוהג לפרסם את תוכן המפגש או להתייחס לדברים ספציפיים שנאמרו בו. ניתן רק לומר שכל הנוכחים במפגש התרשמו ששר הביטחון עושה לילות כימים למען בטחון ישראל וחיזוק ההתיישבות באיו"ש. אנו רק יכולים לחזק אותו".