פלמח זאבי, בנו של השר רחבעם זאבי שנרצח לפני 14 שנים בידי מחבלים, מתכנן כניסה לפוליטיקה, כך אמר היום (חמישי) בראיון עם שרה ב"ק ברדיו "גלי ישראל".



"אי אפשר לשבת ולכעוס, זה לא ייתכן שזה ימשיך עוד הרבה זמן ככה. אני מניח שאני אצטרך להיכנס לפוליטיקה ללא ספק", אמר זאבי בהתייחסו למצב.



"בזמן כזה בהתנהלות של מדינה, צריכה להיות מנהיגות ברורה מאוד ואי אפשר להיכנס למשא ומתן בינינו ואז כל אלה שמדברים בטלוויזיה, וכל הפרשנים יכולים רק לחזק את מה שהמנהיג אמר. צריך לעשות את הדבר הברור ביותר שאבא תמיד דיבר עליו, צריך לדבר עם ערבים דרך שני דברים: כיס ובית, שני דברים שאבא היה מדבר איתם כשהיה צריך לדבר ביד קשה".



עוד אמר זאבי כי "אם כל מחבל שהיו תופסים אותו, היו הורגים אותו ומרסקים לאבק את הבית שלו ושל החמולה כולה, אז היו נזהרים כמה וכמה פעמים לפני שהיו לוקחים סכין בכיס, כי היו יודעים שהיו מקללים אותם כי לאבא ולאמא אין להם איפה לגור".



זאבי שאביו דגל במדיניות של טרנספר כלפי ערבי ישראל מתח ביקורת על ההנהגה הנוכחית ואמר: "זאת שכבת מנהיגים שמסתכלים על הכותרת בעיתון ועל הסקר שמזמינים בסודי סודות ופועלים ומייצרים מנהיגות וסדר יום. כולנו נצטרך לחשוב על משהו יצירתי יותר. בכל משבר הולכים בקלות רבה מדי לצד השני".



כשנשאל מי יכול היום להנהיג לדעתו את המדינה אמר: "אצטרך להיכנס לפוליטיקה ללא ספק, אני עוד לא יודע איך להתנהג אבל ברור לי שאני צריך כמו כל החברים שלי להפסיק לדבר מעבר לחצר הקטנה שלנו".