ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) התייחס הערב (שישי) בריאיון לחדשות ערוץ 2 לדבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בהם האשים את ישראל הוצאה להורג של המחבל אחמד מנאסרה ה-13, שביצע את פיגוע הדקירה בפסגת זאב, בעת שהיה מאושפז בבית החולים בירושלים.

"אבו מאזן לא שיקר, הוא טעה ואמר שטעה. הוא קיבל טעות אינפורמטיבית, התבלבל בין שניים". לדבריו של טיבי, "אבו מאזן ידע בזמנו שהוא מת כשראה תמונה של ילד שותת דם, ועד אז לא היו הוכחות אחרות. האמן לי שגם ראש הממשלה נתניהו וגם הנשיא הפלסטיני מקבלים את כל המידע שרץ בפייסבוק".
לטענת חבר הכנסת, "צריך לשאול מה מביא ילד בן 13 לדקור ילד אחר? הוא הוסיף: "הפלסטינים שונאים אתכם לא בגלל שאתם יהודים אלא בגלל שאתם כובשים. אתם חושבים שבגלל ביטוח לאומי ומשכורת חודשית עם יוותר על השאיפות שלו"?.
 
העיתונאי נדב העצני שנכח בפאנל, אמר כי דבריו של טיבי מוכיחים עד כמה פעורה תהום בין שני הצדדים: "טיבי מגן על טרור הרציחות של ילדים בני 15, ולא מסוגל לומר בעצמו כמה זה שלילי. הוא הסנגור של הרשות הפלסטינית מאז ומעולם".

הוויכוח עם קושמרו: "תן לי להשלים משפט"
 

במהלך הריאיון התלהטו הרוחות, כאשר המגיש והמראיין דני קושמרו קטע את דבריו של טיבי. טיבי ענה לו: "מר קושמרו, תירגע ותן לי להשלים משפט, אתה לא מנהל בית ספר ואני לא תלמיד. אתה מתייחס לכיבוש בזלזול". בתגובה ענה לו קושמרו כי אין קשר להיותו ח"כ ערבי: "מה זו הנחיתות הזאת? אנו מדברים ומתווכחים עם כמעט כל מרואיין שמגיע לאולפן".

הוא הוסיף כי לעולם לא יפסיק לדבר על עניינים פוליטיים לאומיים ואמר: "אני לא רוצה שטיפת דם תישפך, לא של הבן שלך ולא של אף אחד". לשאלת רוני דניאל "מה אתה עושה בשביל זה?", ענה: "רוצה לסיים את הכיבוש". 

הפגישה עם אבו מאזן

טיבי התייחס לפגישת אבו מאזן ונתניהו, שלא עומדת כרגע על הפרק, ואמר: "אבו מאזן לא יכול סתם ככה להיפגש עם נתניהו, אם יואיל בטובו נתניהו לעשות משהו ולבוא לקראת השאיפות והשינוי באיכות חיים החיים. אם מישהו רוצה למות כדי שמישהו אחר ימות, זה אומר שהוא מת כדי לחיות".

 "יש גורמים ערביים בכירים שכן מעוניינים והאמריקאים גם הם מעוניינים בכך, אך אני לא יכול לקבוע מה אבו מאזן יעשה", הוסיף טיבי.