תוכנית האקטואליה "חמש בערב" עסקה היום (שני) בין היתר, בהחלטה של ממשלת ישראל להציב חומה בלב ירושלים.



שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

20 שנה אחרי שהסיסמה "פרס יחלק את ירושלים" העלתה אותו לשלטון, מיישם נתניהו בפועל את תורתו ושומר על בירת ישראל מאוחדת לנצח נצחים בריבונותנו לעולמי עד. 

עובדה, אתמול התחילו להקים חומת בטון בלב ירושלים, להפריד את ארמון הנציב לג'בל מוכבר, והנה כבר הזדעק הקבינט הלאומי התקיף והגאה שלנו, ונתניהו התקפל והורה להקפיא את פרוייקט החומה ולמצוא דרכים חלופיות לחלק את ירושלים. בקיצור, כל הכבוד לביבי ששומר את נתניהו מאוחדת, סליחה, את ירושלים מאוחדת. העיקר הפוזה והגאווה, נראה מתי הוא יבין שהעיר הזו מאוחדת כבר לא תהיה ואין שום מצב שיאפשר לו גם לאכול את העוגה, גם להשאיר אותה שלמה, וגם לשמור על הביטחון, ככה זה כשהסכסוך שאתה מנסה לנהל, מתחיל לנהל אותך.

 
שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע.
בשכונת ארמון הנציב בירושלים יש בית אחד שזרקו עליו עשרות בקבוקי תבערה מהבתים הסמוכים, אז אתמול הציבו חמישה קירות בטון גבוהים ליד הבתים של הערבים כדי שיהיה להם קשה לזרוק. נו באמת.
שמעתם את בן כספית, הנה הוכחה שירושלים מחולקת. אבל כאשר בשיקגו השתולל הפשע הכריז ראש העיר על עוצר לילה לצעירים. כל צעיר שנתפס בחוץ אחרי 21:00 בערב, נדרש לשלם כ-5,000 דולר. כאשר המוסלמים השתוללו ברחבי פריז ב-2005 הטילו בעיר עוצר על השכונות ואף אחד לא חשב שמחלקים את פריז או את שיקגו, אבל קיר באורך 15 מטר בירושלים, מעשה אידיוטי משל עצמו, מהווה הוכחה לחלוקת העיר. 
אז יש לי רעיון יותר טוב מה לעשות עם הבטון. כל בית שזורקים ממנו אבן או בקבוק תבערה, שייצא ממנו מחבל, תתייצב משאבת בטון ותתחיל לצקת לתוך החלונות. הם באו להחליש אותנו וייצאו מחוזקים. איזה טמטום. 

פינת "השוטר הטוב והשוטר הרע" משודרת בתכנית "חמש בערב" כל יום ב-17:00 ב"רדיו ללא הפסקה"