ביקורי הפתע של שר התיירות וההתנקות המתכוננת של נתניהו מירושלים, שני הנושאים הללו היו במרכז התוכנית "השוטר הטוב והשוטר הרע", אשר הונחתה הערב (שני) ע"י הילה קורח ואריה אלדד ב-103FM.



שלום אני הילה קורח ואני השוטרת הטובה



שר התיירות יריב לוין הודיע שמעתה יתחיל בביקורי פתע באתרי תיירות ברחבי הארץ וייבחן באופן אישי את מדד האטרקטיביות שלהם. בין הקריטריונים שייבדקו ניקיון ותחזוקה, חנייה, נגישות. תאורה ועוד מדדים חשובים שיש לבדוק היטב לפני שמשחררים את הסטמפה שהכל ראוי לביקור תיירים. התמונה הראשונה של השר על סגווי כבר שוחררה וכך נורתה יריית הפתיחה לשלל תמונות משעשעות פוטנציאליות. אתם מוזמנים רק לדמיין. רק מדד חשוב לא ראיתי בין המדדים האלה שהוזכרו - מדד האטרקטיביות עצמה- כמה כייף במקום הזה שקורא לאנשים לבקר בו?



נחמד שהשר מטריח את עצמו על העניין החשוב הזה. שר הרווחה, הבריאות, החינוך, הכלכלה - צריכים כולם לנהוג באותו האופן במוסדות הקשורים אליהם. חלקם כבר עושים את זה, אני מציעה להגדיר את זה כמדיניות.





שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע



אבל אפתח בשבח. לפני כשעה שמעתי את נאומו של הנשיא בטקס האזכרה ליצחק רבין. רבין ציוה לנו לשמור על ירושלים אמר ריבלין, והמצלמה נדדה אל פניו של נתניהו. שלא היה מרוצה ממה ששמע.



משום שממש בימים אלו משגר נתניהו בלוני ניסוי כדי לבחון את התגובה הציבורית והפוליטית לחלוקת ירושלים. כן כן. האיש שאיים שפרס יחלק את ירושלים , ברק יחלק את ירושלים, בוזי יחלק את ירושלים, והוא ראש ממשלה גם בזכות הסיסמאות האלה – מועל בשבועותיו לשמור על העיר מאוחדת לנצח נצחים. הוא , בתחפושת ימנית לאומית של מי שרוצה רק לשלול אזרחות מהערבים בשכונות שמחוץ לגדר– מתכוון להמשיך. ואם זה יעבור בשקט בשועפאט – ימשיך גם לשכונות ערביות אחרות . הוא , בסיועו של חיים רמון, מתכנן התנתקות בירושלים. הוא, שהצביע בעד ההתנתקות מעזה ואחר כך שיקר ואמר שהצביע נגד – מתכוון לעשות את זה בירושלים. שוב במסווה. שוב בשקר. אם לא נתעורר בזמן.