ראובן ריבלין וביל קלינטון לא יהיה הנשיאים היחידים שייקחו חלק בעצרת לציון 20 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל שתתקיים מחר שבת בתל אביב.



היום נודע כי גם נשיא ארצות הברית ברק אובמה ידבר אל באי העצרת מעל המסכים במסר מוקלט מראש.



מלבד שלושת הנשיאים בעבר ובהווה, ינאם בעצרת גם נציג משפחת רבין, יונתן בן ארצי. עוד ינאמו רכז הקנים הערביים בנוער העובד והלומד, טוני נאסר, ראש ישיבת אורות שאול, הרב יובל שרלו ושרה רוזנפלד, אמו של מלאכי רוזנפלד שנרצח בפיגוע בצומת שבות רחל.



את העצרת ינחה העיתונאי רינו צרור. נינט, אשר הצטרפה לריטה, שי צברי ואהובה עוזרי, שלומי שבן ונסרין קדרי, תעלה בביצוע מקורי ומיוחד. צפוי מזג אוויר נאה.



בתוך כך, נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח היום במשכן הנשיא בירושלים את נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, שכיהן בתפקיד בעת הירצחו של רבין. 



הנשיא קיבל את פניו של קלינטון בשמחה במשכנו והודה לו על הגעתו, "אתה ידיד אמת של מדינת ישראל ועיתוי ביקורך הפעם מזכיר לנו זאת ביתר שאת״.



זוהי פגישתם השלישית של הנשיא וקלינטון מאז כניסתו של הנשיא ריבלין לתפקידו וקדמו לה פגישתם בניו יורק ופגישתם בסינגפור. בפגישה זו דנו השניים על המצב האזורי כפי שהוא משתקף במציאות היומיומית בישראל ושוחחו על ההתפתחויות האזוריות ואתגרי השעה המשותפים.