שרים בממשלה מתנגדים לשעון העצר (סטופר) שהביא ראש הממשלה בנימין נתניהו הבוקר (ראשון) לישיבת הממשלה. לטענתם, נתניהו ידוע כמי שאינו עומד בזמנים בעצמו, ולכן "לא יעלה על הדעת שלכל שר יוקצו רק כשלוש דקות לכל נושא". אחד מהשרים אמר ל"מעריב אונליין" כי מדובר בנושאים החשובים למדינה ולא יכול להיות שישיבת הממשלה תיראה כך.



נתניהו עשה זאת על מנת לייעל את ישיבות הממשלה ואת הדיונים, שנוטים להתארך וכי הרבה מאוד פעמים המשתתפים בישיבה מתקשים לעקוב אחר הדברים או שלוח הזמנים פשוט עמוס מדי ולא תמיד מגיע אל סופו. היום היה לוח הזמנים של נתניהו צפוף מאוד, שכן הוא היה צריך להשתתף בהלווייתו של הנשיא החמישי של מדינת ישראל, יצחק נבון ז"ל ולהמריא אל וושינגטון, שם יוועד עם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה.



נתניהו עצמו התייחס בפתח ישיבת הממשלה היום (ראשון) לעניין, אך לפני כן פתח בדברי הספד לנשיא המדינה החמישי, יצחק נבון ז"ל, אשר נפטר אמש. לאחר מכן התייחס לנסיעה ואמר כי "מיד לאחר הלווייתו הנשיא לשעבר, יצחק נבון, אצא לוושינגטון, להיפגש עם הנשיא אובמה. השיחה תיסוב סביב האירועים האחרונים במזרח התיכון, לרבות בסוריה, התקדמות אפשרית עם הפלסטינים, או ייצוב המצב מולם וכמובן חיזוק בטחונה של מדינת ישראל, דבר שארצות הברית מחויבת אליו תמיד, תוך כדי שמירה על היתרון האיכותי של ישראל מול מאזן כוחות משתנה. 
 

"אני מעריך שהפגישה הזאת חשובה על מנת להבהיר את המשך הנתיב של הסיוע האמריקני לישראל לעשור הקרוב, זה צעד נוסף למימוש הבנה בכיוון זה. אפגש גם עם הקהילות היהודיות, בכנס השנתי שלהם ועם גורמים אחרים בציבור האמריקני".