ינון מגל תקף היום (ראשון) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וצייץ בעמוד הפייסבוק שלו: "חבילת מחוות לפלסטינים? על מה? חבל שנתניהו ממשיך את מסורת ההתקפלות מול האלימות הערבית. שקט זה לא יביא".



דבריו של מגל מגיעים על רקע נסיעתו של נתניהו לוושינגטון שם הוא צפוי להיפגש מחר עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ובין היתר להציג רשימה אותה הוא מגדיר כ"צעדים בוני אמון" עם הפלסטינים שגיבש יחד עם מתאם הפעולות בשטחים, האלוף פולי מרדכי. הרשימה מכילה צעדים להפחתת המתח בין ישראלים לפלסטינים.



לאחר שתקף מגל את נתניהו, ח"כ בצלאל סמוטריץ' יצא נגד הממשלה וכתב: "חבל שאנחנו ממשיכים לשבת בממשלה שלו בלי לדרוש ולאכוף שינוי מדיניות. בלעדינו אין ממשלה. זה נותן לנו הרבה כוח, הגיע הזמן שנשתמש בו". מגל הגיב לדברי סמוטריץ' והביע את הסכמתו: "זה דבר חמור בהחלט שיעלה מחר בישיבת הסיעה.



שר החינוך, נפתלי בנט, הביע גם הוא את התנגדותו לחבילת המחוות לפלסטינים ואמר כי "ישראל עוברת גל טרור ואני שומע על חבילת מחוות לפלסטינים. אולי שפעם אחת הפלסטינים יביאו מחוות לישראל. מחוה של להפסיק לרצו אותנו או להסית לטרור או לשלם לטרוריסטים. אם הפלסטינים יראו שהטרור משתלם הטרור יגבר. לכן לא ניתן יד למחוות לפלסטינים בתמורה לגל הטרור".




צילום מסך טוויטר