ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה למערכת הביטחון בישראל לסייע ככל יכולתה לצרפת בעקבות מתקפת הטרור הקשה ביותר שידעה בפריז. בכירים במערכת הבטחונית אישרו כי העבירו מודיעין לצרפת וכי בכירים במערכת הבטחונית צפויים לצאת לצרפת לסייע בחקירת אירוע הטרור. 
 
נתניהו אמר בהצהרה לתקשורת הערב (מוצ"ש) כי "ישראל ניצבת כתף אל כתף עם צרפת במאבק באסלאם הקיצוני ששוטף את המזרח התיכון וחלקים מהעולם. הנחיתי את שירותי הבטחון לסייע לעמיתיהם בצרפת ובמדינות אירופיות אחרות. ביקשתי להדק סידורי אבטחה סביב מוסדות יהודיים בעולם. הטרור הוא התקפה שיטתית נגד אזרחים חפים מפגע. אין הצדקה לטרור". 

"חפים מפשע במדריד, לונדון, פריז, מומבאי, בואנוס איירס ובירושלים - אינם הסיבה לטרור - אלא קורבנות הטרור ויותר ויותר של טרור איסלמי עולמי. אני אומר שנים רבות שהטרור האיסלמי תוקף את ישראל ומדינות אחרות כי הוא פשוט רוצה להשמיד אותנו. יש לראות בהתקפה על כל אחד מאיתנו כהתקפה על כולנו", הוסיף ראש הממשלה.
 
"יש לגנות את הטרור, להילחם בכל הטרור באופן שווה, להילחם בו באמת מידה אחת ללא היסוס. אנחנו קוראים לעולם התרבותי כולו - זה הזמן להתאחד כדי להביס את מגפת הטרור העולמי", סיכם נתניהו.

 
לאחר מכן, נשאל נתניהו אם יוכל לשתף במידע שישראל העבירה לצרפת, ועל כך ענה כי "לישראל יש מידע מודיעיני, אנחנו לא בדיוק גורם שולי בתחום הזה, ואת המידע שיש לנו אנחנו משתפים עם צרפת ועם מדינות רלוונטיות אחרות, לא רק ביממה האחרונה. קודם כל, זה חלק חשוב משיתוף הפעולה נגד הטרור של דאע"ש והטרור האיסלאמי הקיצוני בכלל. אנחנו משתפים פעולה בדרכים שונות, אני לא בטוח שכדאי לפרט את כולן כאן".
 
"אי אפשר להגיד: יש טרוריסטים טובים ויש טרוריסטים רעים", הוסיף נתניהו בביקורת כלפי הקהילה הבינלאומית, "כל הטרוריסטים הם רעים, צריך אמת מידה אחת. אני חושב שצריך, כפי שאנחנו מגנים את מעשי הרצח האלה ברחבי העולם, אני מצפה לגינויים נגד מעשי הרצח שקרו אתמול למשל, של יעקב ונתנאל ליטמן, ואני שולח בהזדמנות הזאת שוב תנחומים למשפחה, לנועה וכמובן לילדים הקטנים שנפגעו. הרי אנחנו עומדים בחזית הזאת של טרור, שהפך מטרור פלסטיני-לאומני, יותר ויותר לטרור איסלאמיסטי, אנחנו רואים את זה, והדבר הזה שוטף, כפי שאמרתי, את כל האזור ובהדרגה את כל העולם. צריך אמת מידה אחת, לגנות את זה בצורה שווה, לא להצדיק את זה, לא לתת לזה כל מיני תירוצים וצידוקים".

"צריך להילחם בנגע הזה, להילחם בו בחורמה, להילחם בו גם בצורה אחודה ברמה הבינלאומית. אני מצפה לתמיכה בישראל כשהיא נלחמת בטרור, כפי שישראל נותנת תמיכה לצרפת ולכל מדינה אחרת, זה מה שצריך כרגע", הוסיף ראש הממשלה.