הקרב על ראשות מרכז הליכוד יוצא לדרך. לקול תשואות של עשרות חברי מרכז נלהבים הכריז היום (שני) בכנסת יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דודי אמסלם, כי הוא מתמודד על תפקיד יו"ר מרכז המפלגה, תפקיד שהתפנה בעקבות מינויו של יו"ר המרכז הקודם, דני דנון, לשגריר ישראל באו"ם.



על פי החלטת ועדת הבחירות של המפלגה, ההצבעה על ראשות המרכז תהיה ב-29 בדצמבר. עד כה הכריזו על כוונתם להתמודד יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ צחי הנגבי, סגן שר הפנים ירון מזוז ושני חברי מרכז עו"ד סיני קהת ודורון אטיאס.



במעמד ההכרזה על מועמדותו אמר ח"כ אמסלם, כשמאחוריו שלט גדול עם הכתובת "מצביעים אמסלם מחזקים את המרכז" אמר כי:  "יש לנו הזדמנות היסטורית להוביל שינויים בחוקה, בגישה ובעיקר ביחס והערכה לחברים בליכוד המעניקים את מיטב זמנם ומרצם להצלחת התנועה. חברי המרכז הם הברומטר שלנו, הם מבינים ומכירים את השטח שמעניק לנו כבר ארבעה עשורים את הזכות להנהיג את המדינה".



"אני מתכוון להחזיר לחברי המרכז את היכולת להשפיע ולהכריע בנושאים החשובים להצלחת הליכוד", אמר אמסלם. "הבחירה שלי תחזק את הסניפים, תאפשר מעורבות גדולה יותר של חברי המרכז בפעילות התנועה ותסייע לראש ממשלתנו ויו"ר המפלגה בנימין נתניהו להנהיג את העם".



למסיבת העיתונאים שכינס ח"כ אמסלם הגיעו לאות תמיכה השרה גילה גמליאל, סגן השר ז'קי לוי וחבר הכנסת ואברהם נגוסה. כמו כן, למקום הגיעו עשרות חברי מרכז מכל רחבי הארץ.