לאחר שהוסרו כל המכשולים בדרך לאישור תקציב המדינה נערכים בקואליציה לקרב הבא - הרחבת הממשלה וצרוף מפלגה נוספת לקואליציה.

יו"ר מפלגת כולנו, שר האוצר משה כחלון, אמר היום (שני) בישיבת סיעתו בכנסת כי "למרות שאנחנו נמצאים בקואליציה צרה של 61, שהיא משימה כמעט בלתי אפשרית, הצלחנו להעביר את חוק התקציב וחוק ההסדרים בהצלחה גדולה".
 
"מהשבוע הבא נפעל להרחבת הממשלה, הגיע הזמן ששותפות נוספות יכנסו לקואליציה ויתנו יד להמשיך ולקדם את המשק. לשבת מהצד זה בסדר, לבקר זה טוב, לכתוב זה נחמד אבל צריך לעשות בכוחות משותפים. העם בישראל בשעות האלה רוצה לראות את המנהיגים שלו מאוחדים. אנחנו נהיה החלוצים בכדי לקדם ממשלת אחדות", הצהיר כחלון.
 

לגבי תקציב המדינה אמר: "הגענו להסכם היסטורי עם מערכת הביטחון והצבא. הסכם שכולל התייעלות גדולה לצד התעצמות ותקציב רב שנתי. התופעה הזאת שקציני צה"ל צריכים לחזר על פתחם של הפוליטיקאים כדאי לקבל עוד תקציב, או שמא יפסקו האימונים – התופעה הזאת נעלמה ולא תהיה יותר.
העלנו את שכר חיילי החובה ב-50%. אני חושב שזה לא מספיק הם ראויים ליותר. סיימנו גם את משבר הנגדים בצה"ל, נושא שהוזנח במשך שנים רבות. העלנו גם ב-10,000 ש"ח בחודש את השכר של השוטרים בירה, שהפכו להיות בחזית המאבק בטרור".
 
"יש לנו כלכלה חזקה ואנחנו שומרים עליה ומטפחים אותה. אנחנו רוצים כלכלה חזקה, חברה בריאה עם צבא חזק. הצלחנו ליישם בתקציב הזה תוך חצי שנה רפורמות שמדברים עליהן כבר עשרות שנים אבל משום מה הן לא קרו. בימים הקרובים נודיע על הפרדת כרטיסי האשראי מהבנקים. דבר שדיברו עליו המון שנים  ונכניס את המוסדיים לשוק האשראי. הוספנו 580 מיליון שקלים לקצבאות הקשישים" הוסיף כחלון.
 
בנוגע למתווה ששינסקי אמר כחלון: "התעקשנו ששינסקי יעבור כמו שהוא, והוא עבר. ללא הנחות נוספות וללא הקלות. אנחנו בעיצומו של מאבק למנוע את המיזוג של גולן טלקום וסלקום. גולן קיבל תדרים מהמדינה בחינם בשביל לתת שירות ולא בשביל לעשות סיבוב של חצי מיליארד שקל על האזרחים. אנחנו נאבק בכל כוחנו שגולן תישאר כמנוע תחרותי במשק התקשורת. התקציב הזה תוקף חזיתית את המונופולים ויוקר המחייה".