חבר הכנסת אורן חזן זכה הבוקר לשיחת טלפון מפתיעה משי ודרור ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" בעקבות הקריאה המעליבה שלו לחברת הכנסת הנכה קרין אלהרר, שביקשה מח"כ עיסאווי פריג' ללחוץ במקומה על כפתור ההצבעה. בעקבות האמירה של חזן ביקש ראש הסיעה של אלהרר, יאיר לפיד, מיו"ר הכנסת אדלשטיין, לסלק את חזן מהמליאה. חזן: "השמאל מגן על הצבעות כפולות, יש פה חשד לעבירה פלילית"

חבר הכנסת אורן חזן שוב מעורר מהומה בכנסת ושוב זוכה לשיחת טלפון מפתיעה משי גולדשטיין ודרור רפאל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". חזן קרא אמש לעבר חברת הכנסת קרין אלהרר, הסובלת ממחלת שרירים: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?!". חזן כיוון בדבריו להצבעות התקציב מלפני שבוע, במהלכן ביקשה ח"כ אלהרר מח"כ עיסאווי פריג' שילחץ במקומה על כפתורי ההצבעה, זאת משום שחברי הכנסת נדרשו לכמות גדולה של הצבעות רצופות. המהלך זכה לאישורו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. כזכור, אביו של אורן חזן, יחיאל חזן, עורר שערורייה גדולה לפני כעשור, ב"פרשת ההצבעות הכפולות", במהלכה הודה שהצביע הצבעה כפולה בכנסת. בתגובה ללעג של חזן כלפי אלהרר פנה יו"ר הסיעה שלה יאיר לפיד ליו"ר הכנסת אדלשטיין וביקש ממנו להוציא את חזן מאולם המליאה.
  
"הדבר הכי מפתיע, או בעצם לא מפתיע, הוא שהשמאל הישראלי מגן על הצבעה כפולה, על עבירה פלילית", אומר הבוקר חזן לשי ודרור

שי ודרור: "ולא היה שום דבר עם קרין אלהרר? לא אמרת לה 'מה את צריכה שעיסאווי יעזור לך?'".?
חזן: "שקר וכזב. אני בסך הכל תהיתי איפה עיסאווי פריג' שהצביע בליל ההצבעות על התקציב הצבעה כפולה, בשעה שקרין אלהרר גלשה בפייסבוק בטלפון. אני בדרך כלל נהנה לצחוק אתכם, אבל יש פה שאלה עניינית ושאלה חוקית, שנהנים לעשות ממנה מניפולציה על הגב שלה. השאלה היא באיזה רשות ובאיזה סמכות הוא הצביע בשבילה?".
שי ודרור: "ברשותה. היא נכה. זה מותר על פי החוק".
חזן: "מה פתאום?!!".
שי ודרור: "בגלל אבא שלך יש לך משהו עם הצבעות כפולות. זה לא קשור למקרה הזה".
חזן: "בעשור האחרון הראו לציבור בישראל שהדגל והסמל של שחיתות שלטונית זה הצבעות כפולות, אז מה קרה שפתאום זה מותר?".
שי ודרור: "אבל זה לא הצבעה כפולה, היא ביקשה ממנו עזרה כי היא נכה".
חזן: "אין דבר כזה. ואם יש דבר כזה הייתי שמח לראות את זה מופיע בחוק. על שאלה חוקתית-עניינית נותנים תשובה רגשית. כואב לי הלב עליה ועל הניצול הציני שעושים על גבה".


 

שי ודרור: "ואם היא היתה מבקשת ממך, אורן, תעזור לי ללחוץ על הכפתור? היא הרי בסך הכל ביקשה ממנו רק שילחץ בשבילה על הכפתור. מה לא חוקי? אני מבקשת ממך, זה בסדר".
חזן: "אומרים שתמונה שווה אלף מילים והסרטון שווה אלף תמונות. אני מציע לכם לראות את הסרטון ולראות את השלב שבו הוא הצביע. למה ללכת סחור סחור?".
שי ודרור: "מה הטענה שלך, שהוא ניצל את המצב והצביע במקומה? הרי הוא הצביע על פי הבקשה שלה".
חזן: "מי שהצביע כפול שייתן את התשובות. אף אחד מחברי הכנסת, ממני ועד ראש הממשלה, לא יכולים להצביע במקום חבר כנסת אחר".
שי ודרור: "זה שינה את תוצאות ההצבעה?".
חזן: "זו שאלה מעניינת. צריך לבדוק את זה. אני לא יודע אם היא היתה מצביעה אחרת. זה לא התפקיד שלי לחקור".
שי ודרור: "אז אתה סתם נודניק, בגלל אבא שלך".
חזן: "במשך עשור, חבר הכנסת יחיאל חזן, עשו לו מה שעשו לו. אם באמת צריך לתת לה עזרה, שיצמידו לה מישהו שיהיה איתה וייתן לה עזרה. זה לא אישיו. מי שפגע בה צריך להתנצל. אני מתנצל אם היא נפגעה ממני. היא זה לא השיחה. אני מסתכל גם על יאיר לפיד, קשה לו להיות ח"כ מהמניין, אז הוא מחפש מניפולציות זולות, וזה לא יקרה".
שי ודרור: "ניגשת ללפיד וקראת לו 'יהיר יהיר'. לפיד אמר לך: 'תתרחק ממני, יא חתיכת כלום'. מה יש לכם? אתם חברי כנסת, תתנהגו יפה אחד לשני. שניכם צודקים, אגב".
חזן: "יאיר לפיד פודע בחרדים ודתיים ומוביל לחוסר אחדות בשביל הכיסא. אז הוא יטיף לי מוסר? צריך לעצור את הבכיינות שלו".