סערת ינון מגל עולה מדרגה: גורמים במשטרה אמרו היום (שלישי) כי ממתינים להחלטת היועמ"ש, יהודה וינשטיין, בעניין הטענות על הטרדה מינית מצד ח"כ ינון מגל. עוד הוסיפו הגורמים כי "לא מן הנמנע שאם יתקבלו תלונות תפתח חקירה".



עם זאת מהמשטרה מסרו: "נבקש להבהיר כי לא הוקם כל צוות מיוחד לבדיקת הנושא". מלשכתו של היועץ המשפטי לממשלה נמסר כי "עד כה לא הגיעו כל פניות בבקשה לבדוק את הטענות נגד ח"כ ינון מגל. אם יגיעו פניות כאלה, או אם יגיעו חומרים מחשידים, סביר להניח שהיועץ המשפטי לממשלה יידרש לבדוק את הנושא".



כזכור, הסערה החלה בפוסט של העיתונאית רוטנר שטענה כי מגל הטריד אותה מינית בעת שכיהן כעורך הראשי של אתר וואלה בטרם עבר לפוליטיקה בפוסט טוענת רוטנר כי מגל נהג לפנות אליה לעתים ואמר לה הערות בעלות אופי מיני: "את צריכה להתלבש יותר סקסי לתכניות שלך, שתיראי יותר כמו ספרנית מסרט פורנו", אולם זה לא ממשה הפריע לה. לאחר מכן הוסיפה: "ובכל זאת, כשהוא התיישב צמוד אליי בספה בזמן מסיבת הפרידה שלו, לכבוד עזיבתו את וואלה לפוליטיקה, לא ראיתי את זה בא. "תגידי", לחש לי, "גם את הרגשת את המתח בינינו כל הזמן הזה שעבדנו יחד?".



לקראת פגישה עם השר בנט



בתוך כך הסערה סביב מגל גוברת. יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ייפגש הערב עם יו"ר סיעתו, ח"כ ינון מגל, בארבע עיניים, בעקבות הפרסומים על האשמות בהטרדות המיניות שביצע מגל לכאורה בתקופת עבודתו באתר וואלה. בעקבות השיחה יוחלט כיצד לנהוג בנושא.



לאחר שהואשם על ידי כתבת וואלה רחלי רוטנר כי הטריד אותה מינית, העיתונאי לשעבר מואשם על ידי אישה נוספת - אור שוקרון, שעבדה גם היא באתר וואלה בעת כהונתו כעורך ראשי.



שוקרון הגיבה לתגובה שפרסם מגל בפייסבוק בעקבות הפוסט של רוטנר וכתבה לו: "ביום שחפנת לי את הישבן הפסקנו להיות 'ידידים'. התנצלותך לא מתקבלת".



מאוחר יותר הרחיבה שוקרון בעמוד הפייסבוק שלה על התקרית: "לא אמרתי כלום כי זה מביך. משפיל. מבזה. אף אחת לא רוצה להיות מתוייגת כמי שעברה הטרדה מינית. מדוע? מפני שבמדינת ישראל נוטים לקרבן את הקורבן ולהאדיר את המקרבן".