ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף הערב (שלישי) בח"כ אורן חזן, בעקבות הדברים שאמר לח"כ קארין אלהרר: "חבר כנסת בסיעתי אמר דבר פסול לחברת הכנסת קארין אלהרר, דבר שאסור היה להיאמר ואני מגנה אותו בכל פה. אני התקשרתי לאותו חבר כנסת ונזפתי בו ואמרתי לו שהדברים הללו אסור שיישמעו".



נתניהו ששוחח עם חזן הוסיף: "אני לא יכול לסבול גזענות, אני לא יכול לסבול אפליה, אני לא יכול לסבול התעמרות, לא נגדכם ולא נגד אף אחד. היום בכנסת קרה משהו, משהו חמור. ביקשתי לבדוק את הפרטים והם אכן התבררו".



הנזיפה מצד ראש הממשלה מגיעה לאחר שח"כ חזן עורר סערה בכנסת בעקבות הערה פוגענית כלפי ח"כ אלהרר. ימים ספורים בלבד לאחר שהאשים את ח"כ עיסאווי פריג' בהצבעה כפולה לאחר שסייע לח"כ אלהרר להצביע בשל מוגבלותה הפיזית, צעק חזן לעבר אלהרר במהלך ההצבעה על חוק הגיוס הלילה: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?".



בסיום ההצבעה ניגש יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ונזף בו על כך שלא סילק את חזן מהמליאה בגלל דבריו. אדלשטיין הציע ללפיד להגיש תלונה לוועדת האתיקה ויו"ר יש עתיד אמר שיעשה זאת.



"לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות"



בעקבות הפניה של לפיד לאדלשטיין, צייץ חזן בטוויטר: "לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות. יהיר שהתבוסות הליליות לא עושות לו טוב רץ להתבכיין עלי ליו"ר הכנסת: 'תוציא אותו... תוציא אותו..'. יש למישהו טישו?".



כזכור, דבריו של חזן עוררו תגובות נזעמות מצד חברי הכנסת ויו"ר הכנסת. אדלשטיין תקף את את התנהלותו של חזן ואמר: "מדובר בהתנהגות של שור מועד". בראיון לערוץ הכנסת אמר אדלשטיין: "זה כבר לא סיפור של תחקיר עיתונאי. זו התנהגות של שור מועד לאורך חצי שנה וצריך לשים קץ לדברים האלה".



גם ראש האופוזיציה הרצוג בחשבון הטוויטר שלו: "התנהגותו של ח״כ אורן חזן מכתימה את הכנסת. אבל הבושה האמיתית היא שנתניהו, כרגיל, עושה 0 מאמץ כדי להסיר את הכתם". ראש הממשלה אמנם שתק בזמן אמת, אך שחרר היום הודעה לתקשורת בה מסר כי הוא רואה בחומרה את הדברים המיוחסים לח״כ אורן חזן. אם אכן נאמרו, רה״מ דורש שהתבטאויות כאלה לא יישנו. כך גם אמר לח״כ אורן חזן.