מתלהט הקרב על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד. ח"כ דוד אמסלם, המתמודד על התפקיד, תקף אמש בכנס פעילים את השר חיים כץ, המתמודד אף הוא, ואמר כי "כולם יודעים שחיים כץ זה לא באמת ליכוד". מנגד מתנגדי אמסלם בליכוד מפיצים שמועות כי הוא "שתול של ליברמן".



ח"כ אמסלם ערך אמש כינוס בהיכל התרבות בקריית שדה התעופה, לרגל הדלקת נר שלישי של חנוכה ואמר באוזני 300 הפעילים שהגיעו להביע בו תמיכה: "כולם יודעים שחיים כץ זה לא באמת ליכוד, אין לו שום זיקה אידאולוגית למפלגה. אני מתמודד לתפקיד כדי לקדם אינטרסים ליכודיים ולהחזיר לפעילות את הסניפים והמוסדות ששותקו בשנים האחרונות".



עוד אמר כי יו"ר ועדת הפנים, שהסניפים שוממים והקשר בין השטח להנהגה רופף. "אין שום תועלת והצדקה ששרים יכהנו בתפקידים במוסדות המפלגה כדי לשתק אותם. אפעל כדי להסדיר זאת בחוקת הליכוד", אמר.



לדבריו, "מזכירות הליכוד מושבתת ומרכז הליכוד משותק. לפי החוקה אנחנו צריכים להתכנס כל ארבעה חודשים. היום נר שלישי של חנוכה , היינו יכולים לכנס את המרכז לא רק כדי לדון ולהצביע. אפשר וצריך להתכנס גם בנסיבות חיוביות ולחגוג את חנוכה ביחד. אני מבטיח לכם שאם יו"ר המזכירות יסתכסך עם ראש הממשלה, כל שבוע תתכנס המזכירות על נושא אחר, הכל זה אינטרס אישי".




חיים כץ. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90


"אני בא לשרת את האינטרסים הליכודיים ודואג לפני הכל לחברי הליכוד. לשם כך אני מתמודד", הוסיף אמסלם, "בסופו של דבר יש לי תכנית, יש לי אג'נדה ברורה בכל מה שקשור למרכז הליכוד. לעומת זאת, אני מעריך שכולם יודעים מה האינטרס של השניים שקפצו על העגלה ברגע האחרון. מנסים לצייר כאילו אני מתכוון לשתק לראש הממשלה את המפלגה. א. היא משותקת. ב. אני בין הבודדים בליכוד שהתייצב לצידו של נתניהו גם בזמנים שכולם הפנו לו עורף וערקו לקדימה".



בתגובה נמסר מלשכתו של השר חיים כץ כי "השר כץ קורא לכל המועמדים לשמור על טוהר הבחירות. השמצות ודברי הבל כמו של אמסלם פוגעים באחדות התנועה ובשמה הטוב".



בתוך כך מפיצים גורמים בליכוד שמועות לפיהן ח"כ אמסלם נתמך וזוכה לסיוע בבחירות למרכז מיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. לטענת אותם גורמים ליברמן שמנסה לחזור ולהיות גורם משפיע בליכוד. לאחרונה הופצו בקרב חברי הליכוד אזהרה כי ליברמן מנסה להשתלט על הליכוד דרך מועמדותו של אמסלם.



מלשכתו של ח"כ דודי אמסלם נמסר בתגובה: "בכל פעם מפיצים טענות מופרכות על כחלון ליברמן וכו', שיבדקו מי הפטרון של חיים כץ (עם אחד) ואחר כך יעשו חשבונות כאלו. היחיד מבין המועמדים שלא עזב מעולם את הליכוד ולא הגיע אליה ממפלגת שמאל הוא ח"כ אמסלם".