סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן (ליכוד) טוען: "מאיימים על חיי". בראיון לגלי צה"ל הבוקר סיפר (ראשון) חזן כי מאז הפרשה עם חברת הכנסת קארין אלהרר הוא מקבל איומים על חייו.

"אני מקבל תגובות כמו 'תמות', 'תירה לעצמך כדור בראש' ועוד פניני חוכמה", סיפר, "זה שאני איש ליכוד לא אומר שדמי מותר. אם מישהו בסוף ייקח את זה ברצינות וירה בי אז אולי תתעוררו, אבל אני מקווה שלא יהיה מאוחר מדי".

"איפה קארין אלהרר החצופה הזו, שהתירה את דמי במליאה, שעד לרגע זה לא קמה והתנצלה על זה שייחלה למותי?", תהה חזן, "אני לא חושב שנטפלים אליי סתם, אני הסמל של הליכוד, חד משמעית. ראש הממשלה ואני חברים באותה סיעה, אנחנו חברים גם מעבר", הוא הוסיף. 


חזן: "איפה קארין אלהרר החצופה"? צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"באתי כדי להישאר"

ח"כ חזן התייחס לדוח מבקר המדינה בעניינו, לפיו הוא הגיש תצהיר שקרי וטען שלא הוציא כספים במסע בפריימריז, על אף ששילם עשרות אלפי שקלים: "על מה שידעתי ועשיתי - הצהרתי, כשנשאלתי על ידי המבקר הסברתי שלא ידעתי שעליי להצהיר על שאבא שלי עשה לי, והבאתי לו דוח מתוקן". סגן יושב ראש הכנסת הוסיף: "לא נעשה פה שום דבר בידיעה, אם נעשתה טעות זה בתום לב, בלי שום כוונה".

עוד אמר חזן: "אין לי מה להסתיר, אני באתי למערכת הציבורית כדי להישאר, לא כדי להיות אפיזודה חולפת, אלא כדי לשרת את הציבור במשך שנים רבות. עם כל הכבוד ליושב ראש הכנסת ולכמה שרים, מי שמשפיעים בליכוד אלו הפעילים - ומאות פעילים הגיעו לאירוע הדלקת הנרות שלי בשבוע שעבר, ככה אי אפשר להגיד חלילה וחס שהמפלגה שלי מתנערת ממני".