רשות שדות התעופה הגיבה היום (שלישי) לפעילות של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בשדה התעופה בן גוריון, והדגישה כי " לא התרנו ללפיד לבצע פעילות פוליטית בנתב"ג. הוא השיג לכך אישור חריג משר התחבורה. אנו מקפידים שנתב"ג ישאר מקום א-פוליטי". 



לפיד ביקש, כדי לבצע את הפעילות, אישור מרשות שדות התעופה, אך הם אמרו לו שהם לא מתירים פעילות פוליטית בשדה. לפיד אמר כי יש לו חסינות, ואנשי רשות שדות התעופה המליצו לו לקבל אישור חריג לכך משר התחבורה ישראל כץ, וכך היה. 

ביש עתיד אישרו כי קיבלו אישור חריג לפעילות. לפיד אמר בישיבת הסיעה: "אני מודה לשר התחבורה, ישראל כץ, שמאפשר לנו לעשות את הפעילות הזאת גם בנתב"ג. זה דוגמא לזה שבהגנה על חיילי צה"ל וקציני צה"ל ועל מדינת ישראל אין קואליציה ואופוזיציה, כולנו ביחד בדבר הזה". 

לפיד חילק הבוקר חומרי הסברה בטרמינל 3 בנתב"ג לממריאים לחו"ל, כחלק מהמלחמה בתנועת החרם נגד ישראל. "מול השקרים שמופצים, צריך להגיד את האמת", קרא לפיד לטסים.
 
"ישראל נמצאת תחת מתקפה מתמדת של שקרים והכפשות בכל העולם", אמר לפיד בנתב"ג, "אנחנו משיקים היום קמפיין של הגנה על המדינה ומגייסים את אזרחי המדינה הטובים שטסים לחו"ל. הכנו חוברת קטנה שנכנסת לכיס ובה מספר טיעונים שאפשר לנצח כל טענה. בעצם כל אזרח יהפוך לשגריר ויגן על ישראל בחו"ל. אי אפשר להפקיר את הזירה שבה משמיצים אותנו. הגיע הזמן לענות".

חוברת שהכינו ביש עתיד, תשובות שאמורות לענות לטענות והשקרים שמפיצים ארגונים קיצוניים נגד ישראל בעולם. כדי להגדיל את החשיפה לתשובות הישראליות יופצו החומרים גם ברשתות החברתיות על מנת שיוכלו האזרחים להילחם נגד ה- BDS  גם בזירה האינטרנטית.

 להיאבק נגד ה- BDS  בזירה הבינלאומית
 
בחודשים האחרונים השיק לפיד  קמפיין למאבק נגד ה- BDS  ונפגש עם גורמים בכירים באירופה ובארה"ב, מובילי דעת קהל, חברי פרלמנט ונלחם גם בתקשורת הבינלאומית כדי להציג את האמת אל מול השקרים המופצים. במהלך פעילותו נפגש לפיד עם קבוצות רבות של סטודנטים ומנהיגים שנאבקים יום יום מול ה-BDS  באוניברסיטאות ברחבי העולם ובזירות נוספות ושמע מהם על הקשיים איתם הם מתמודדים. 

בעקבות פעילותו הגיעו ללפיד פניות מאזרחים רבים שביקשו חומרים וכלים להתמודדות עם ה- BDS ברשתות החברתיות ובמהלך שהייתם בחו"ל. את חומרי ההסברה ערכו צוות יועצים ומומחים בנושאי הסברה  ובדרכי פעולה להיאבק נגד ה- BDS  בזירה הבינלאומית.
 
 החוברת נפתחת בהסבר על תנועת ה-BDS   ובקריאה ליוצאים לחו"ל לסייע במאבק: "אסור לנו להפקיר את הזירה. לא כולם אנטישמים, לא כולם נגדנו, אנחנו פשוט צריכים להסביר את הצד שלנו. הכנו לכם חוברת קטנה ומול כל שקר שמופץ כתבנו לכם את האמת. במלחמה הזאת- כולנו שליחים".