ראש הממשלה, בנימין נתניהו, רמז היום (שני) במהלך ישיבת הסיעה כי תיק הפנים יעבור למפלגת ש"ס. במהלך ישיבת הסיעה אמר נתניהו כי "יש מציאות קואליציונית שצריך להתחשב בה, יש אפשרויות שונות ולא יודע איך זה ייראה אבל מה שבטוח הוא שתיק הפנים לא יישאר אצלי".



נתניהו רמז להתחייבותו ליו"ר ש"ס, השר אריה דרעי שוויתר על תיק הכלכלה והיה אמור לקבל תיק נוסף לתיק הפריפריה.



בתוך כך נפרד נתניהו מהמשנה לראש הממשלה ושר הפנים סילבן שלום, שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים בעקבות ההאשמות נגדו שהטריד מינית מספר נשים. בישיבת סיעת הליכוד הודה נתניהו לשלום על שנים של שירות בתפקידי במפתח ואמר כי הוא חושב ששלום קיבל את ההחלטה הנכונה. שלום, אגב, לא נכח בישיבה. 



בעקבות פרישתו של שלום, צפויים שינויים בהרכב הממשלה, כשמספר שרים וחברי כנסת דורשים קידום, בין אם לתפקידים בכירים יותר ובין אם לכניסה לממשלה. סגן השר איוב קרא דורש להתמנות לשר ומקורביו מסרו כי הוא הודיע הערב ללשכת ראש הממשלה כי הוא רואה עצמו המועמד הראשון בתור מקום שלום. לדברי המקורבים קרא אמר כי בסבב המינויים הקודם דלגו עליו ומינו אותו לסגן שר וכי הפעם הוא לא יוותר וילך עד הסוף.



גם שרת התרבות והספורט מירי רגב מבקשת קידום ומעוניינת להשתדרג למשרד הפנים. לטענת גורמים בסביבתה של רגב, "השרה היא הראויה למינוי לתפקיד בכיר, גם משום מקומה הגבוה בליכוד וגם משום שוויתרה באצילות על תפקיד שרת הרווחה שהובטח לה עבור הקמת הממשלה. עתה, כשניתן למנות שר לתפקיד בכיר ראוי שזו תהיה היא". עוד אמרו הגורמים כי "רגב הייתה נאמנה לראש הממשלה אפילו שכולם פנו ואמרו לה לא לוותר, היא בחרה לסייע לראש הממשלה ולא להקשות עליו ועכשיו הצפייה היא שהיא תקבל את המינוי לו היא ראויה".