ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) פנה בשם מפלגתו ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להורות על חקירה נגד יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, לאחר שזה פרסם טור באתר "קוקר" תחת הכותרת "למגר את הערפדים" ובו הגדיר את הכנסיה הנוצרית כ"אויב הקטלני של העם היהודי מזה מאות בשנים", וכינה את הנוצרים "ערפדים ומוצצי דם", ודרש לפעול על מנת לסלקם מהמדינה.
עוד טען ח"כ סעדי כי "דבריו כפי שהובאו באתר "קוקר" מהווים עבירה פלילית לפי חוק העונשין המחייב מאסר של חמש שנים לכל 'המפרסם קריאה לעשיית מעשה אלימות או טרור, או דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה אלימות או טרור... אם בדברים והנסיבות שבהן פורסם, יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה אלימות או טרור' והוסיף: "הנני מבקש מהיועמ"ש להנחות את הגורמים הרלוונטיים במשרדו לפתוח בחקירה פלילית נגד גופשטיין  בחשד לביצוע עבירות של הסתה לאלימות, טרור וגזענות ולמצות את הדין אתו".

גופשטיין כתב בטורו נגד מאמיני הנצרות בישראל: "בעוד מספר ימים יחול "חג המולד" של אותה דת ארורה. ברחבי הארץ, לדאבוננו, ניתן לחוש זאת באוויר", זעם יו"ר "להבה" והוסיף: "'חג המולד' אין מקומו בארץ הקודש. למיסיון אין לתת כאן דריסת רגל. הבה נסלק את הערפדים מארצנו, בטרם ימצצו שוב את דמנו. כבר שבענו מהם די והותר".

עוד כתב גופשטיין כי "הכנסיה עשתה שימוש מירבי" בכלים שברשותה "במטרה להשמיד את העם היהודי, לעיתים השמדה פיזית ולעיתים השמדה רוחנית – העברה על הדת".
 
"מה היה סודו של אותו יהודי נצחי?", שאל פעיל הימין הקיצוני וענה לעצמו - "ללא ספק, הייתה זו האמונה היוקדת בצדקת דרכנו, התיעוב העמוק כלפי הנצרות שכל ילד יהודי היה יונק עם חלב אמו, וההכרה הברורה שהועברה מדור לדור, ולפיה המוות טוב בהרבה מכניעה לכנסיה". "תקוה אחת אחרונה נותרה בידי אותם ערפדים מוצצי דם – המסיון. אם אי אפשר להרוג את היהודים, אפשר עדיין לנסות לנצר אותם", כתב יו"ר "להב"ה".