ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), שחולל אתמול סערה לאחר שאמר בראיון למגזין "מעריב־השבוע" כי "הפיגוע בדומא אינו יכול להיחשב למעשה טרור משום שאין כל סיכוי שיהודי ירצה לרצוח תינוקות", חזר בו אתמול מדבריו בעקבות פגישה עם שר הביטחון משה יעלון.



"שר הביטחון הציג לי הוכחות ביחס לטרור יהודי. למרות שמדובר בקומץ הזוי, בכאב, בזעזוע ובצער עמוק אני נאלץ לחזור בי מאמירותי כי אין יהודים התומכים ברצח חפים מפשע", אמר אמש זוהר ל”מעריב־השבוע”.



דבריו של זוהר בראיון עוררו גל של תגובות נזעמות, גם בתוך שורות מפלגתו. בעקבות הסערה ביקש זוהר, המכהן כחבר ועדת החוץ והביטחון, ללבן את סוגיית חקירת החשודים היהודים בפרשת הרצח בכפר דומא, ונפגש ביוזמתו עם שר הביטחון משה יעלון.



בפגישה הביע בפני שר הביטחון את חששו מכך שהשב"כ משתמש בשיטות של עינויים כלפי "עצורי דומא". לאחר הפגישה אמר: "שר הביטחון הבטיח לי כי לא מתקיימים כל עינויים וכי החקירה מתקיימת על פי הנהלים, בהתאם לחוק ובליווי משפטי קפדני וצמוד".



זוהר השתכנע מהדברים שהוצגו בפניו ואמר כי הוא מעניק גיבוי מלא לאנשי השב"כ ולעומד בראשו. לדבריו, יש חובה להוסיף ולגבות אותם כיוון שהם מבצעים מלאכת קודש בהגנה על ביטחונם של אזרחי ישראל.



זוהר הוסיף: "הנתונים וההוכחות המקוממות שהציג לי שר הביטחון ביחס לטרור יהודי האירו את עיני, או שמא החשיכו אותן. התברר לי בצורה ברורה ביותר כי הטרור היהודי שכל כך התקשיתי להאמין בקיומו אכן קיים".



"מדובר בקבוצה קטנה מאוד של פורעי חוק הממיטים חרפה על ההתיישבות כולה. למרות שמדובר בקומץ קיצוני והזוי, בכאב, זעזוע וצער עמוק, אני נאלץ לחזור בי מאמירותיי כי אין יהודים התומכים ברצח חפים מפשע. את קומץ השייכים לקבוצה זו צריך להוקיע", אמר ח"כ זוהר והוסיף: "המעשים בהם תומכים הטרוריסטים היהודים מסכנים את העם היהודי ועלולים להביא אסון כבד להתיישבות ולמדינת ישראל כולה".



בראיון שהתפרסם אתמול במגזין אמר ח”כ זוהר: “אני סקפטי לגבי מצב שבו יהודי רוצח תינוק. זה לא הגיוני שבדנ”א של היהדות יש דבר כזה. זה מתאים לאסלאם. אין כל סיכוי שיהדי ירצה לרצוח תינוקות. בעיני הם לא טרוריסטים אלא פורעי חוק”. כאמור, בעקבות הפגישה עם שר הביטחון, הוא חזר בו מדבריו.