לאחר ששר הביטחון משה יעלון תקף הערב (שבת) את הנהגת הבית היהודי על עצימת עין שהביאה לפריחת מחתרת דומא, מזהיר הערב יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט בתגובה: "מי שינסה לנצל פוליטית את מקרה דומא – ימצא אותי מולו, בלי למצמץ".



יעלון אמר בתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 כי "אני נזהר מלהטיל כתם על כל ההתיישבות והציונות הדתית, אבל בהחלט מישהו צריך לעשות חשבון נפש", תוך שהוא רומז לעבר השר נפתלי בנט ועמיתיו למפלגת הבית היהודי.



לדבריו, "כשממצמצים בשאלה של שלטון החוק, מבנייה בלתי חוקית דרך התקפות עליי, למשל, כולל של שרים וחברי כנסת, ועד הרמת קול או יד על בית המשפט העליון - אז צעירים בני תשחורת שאצלם הדברים הם שחור ולבן מבינים שאולי זה בסדר לזרוק אבנים ושקיות שתן על שוטרים וחיילים, ולנקב צמיגי משטרה".



בתגובה פרסם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט פוסט חריף בפייסבוק וכתב: "הייתי הראשון לצאת נגד מרצחי דומא. אהיה גם הראשון שיוצא נגד ניצול ציני של התקשורת ופוליטיקאים מסוימים של האירוע כדי להשתיק או להשחיר את המחנה הלאומי כולו".


 

אני ימני גאה**הייתי הראשון לצאת נגד מרצחי דומא. אהיה גם הראשון שיוצא נגד ניצול ציני של התקשורת ופוליטיקאים מסוימים של...

Posted by ‎נפתלי בנט‎ on Saturday, December 26, 2015

"המחנה הלאומי מספיק רחב, חסון, אמיץ ומוסרי כדי לבוא חשבון פנימי עם התופעות שהולידו את דומא. מי שינסה לנצל פוליטית את מקרה דומא- ימצא אותי מולו. בלי למצמץ", הוסיף בנט.



"לכל חברינו במחנה הלאומי ובציונות הדתית- לא נוריד את הראש. כי אני ימני גאה", אמר.



בתוך כך נודע הערב כי אבטחה הוצמדה לשר בנט וכמו כן הוצבה אבטחה סביב ביתו בנהריה בעקבות הביקורת החריפה כלפיו לאור התייצבותו לימין גורמי החקירה ונגד מחתרת דומא.