בצל השמועות השונות והמשונות המעסיקות בימים אלה את המערכת הפוליטית, יו”ר מפלגת כולנו משה כחלון ניצל את סוף השבוע כדי להבהיר: אנחנו לא מנהלים מגעים לאיחוד עם הליכוד.



“גורמים בעלי אינטרסים שונים בליכוד מפריחים לאוויר שמועות וספינים שמטרתם לייצר מצג שווא שמפלגת כולנו נמצאת במגעים לאיחוד עם הליכוד”, כתב שר האוצר כחלון בעמוד הפייסבוק שלו, “חזרתי לחיים הפוליטיים כדי לשנות ולתקן עוולות חברתיות שהנציחו כאן אי שוויון והביאו לפערים חברתיים בלתי נסבלים”.



לדברי כחלון, "מפלגת כולנו מובילה שינויים חברתיים שלא נעשו כאן במשך עשרות שנים. העלאת שכר חיילי החובה, העלאת קצבאות השלמת הכנסה לקשישים, הסכם שכר היסטורי שמטיב עם העובדים החלשים, רפורמת הדיור לזוגות הצעירים 'מחיר למשתכן' והפחתת המסים עבור אזרחי ישראל הם רק חלק מהרשימה. אין לנו שום כוונה להצטרף למסגרות פוליטיות שבחרו לנהוג בדרך אחרת שאינה דרכנו. להפך, אם מישהו כל כך מאמין בדרך שלנו הוא מוזמן להצטרף אלינו”.



השמועות על מגעים לאיחוד בין שתי המפלגות החלו להתפשט במערכת הפוליטית בשל רצונו של ראש הממשלה נתניהו, כפי שפורסם בכלי תקשורת שונים, להקים מפלגת־על ימנית שתכלול את הליכוד יחד עם ישראל ביתנו, הבית היהודי, כולנו וכן המפלגות החרדיות. עם זאת, לפי שעה, ובצל הכחשתו של כחלון, נראה כי אין היתכנות למהלך כזה.