שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ נבחר הערב (שלישי)  ליו״ר מרכז הליכוד. כץ גבר על צחי הנגבי ועל ח"כ דודי אמסלם ונבחר ליו"ר מרכז הליכוד כך הסתמן בתם ספירת מרבית הקולות.
 
״ אני מודה לכל החברים שהעניקו לי את תמיכתם ונתנו לי את אמונם. היום תנועת הליכוד החלה בתהליך התעוררות ומכאן אנחנו נלך ונתחזק, נתלכד להצלחת התנועה והמפלגה. ונשמור מכל משמר על ארץ ישראל. מחר יום חדש, נעשה סדר במרכז,  נחזק את המרכז ונלכד את הסניפים. מרכז הליכוד הוא לב ליבה של התנועה והכח שמוביל אותה להצלחות ״ אמר השר לכלי התקשורת.  

 על פי התוצאות הסופיות שפרסמה המפלגה קיבל השר חיים כץ 1142 קולות, צחי הנגבי זכה ל- 962  קולות, דודי אמסלם קיבל 601 קולות  וירון מזוז קיבל 164 קולות. 


השר ישראל כ"ץ יו"ר מטהו של חיים כץ פרסם הודעה בה אמר: "ברכות לידידי חיים כץ על ניצחונו בבחירות ליו"ר המרכז. נתניהו ניצח. חיים כץ ניצח. הליכוד ניצח. ביחד נצעיד את הליכוד לניצחון"

 

ברוב של 250 קולות נבחר שר הרווחה חיים כץ ליו״ר מרכז הליכוד. בקלפיות הערבנשבר שיא של משתתפים כאשר 82% מבעלי זכות הבחירה בקרב חברי מרכז הליכוד הגיעו לממשה.
רה״מ בנימין נתניהו התקשר לברך את השר חיים כץ ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש. שר הרווחה חיים כץ זכה לתמיכתם של ח''כ ושרים בולטים במפלגת הליכוד בהם יו''ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים בוגי יעלון, ישראל כץ ומירי רגב, זאב אלקין, ציפי חוטובלי ואופיר אקוניס, יואב קיש ומיקי זוהר.
שר הרווחה חיים כץ מכהן כח״כ החל משנת 1999 וכיו״ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות במשך שש שנים. עיקר פעילותו התמקדה בחקיקה נרחבת בתחומי הרווחה, הבריאות, זכויות העובדים והגמלאים בפנסיה. במהלך שנותיו בכנסת העביר שר הרווחה חיים כץ שיא של  180 חוקים חברתיים והועידה בראשותו הוגדרה כשיאנית החקיקה החברתית בכנסת ה- 19.

ניצחון לראש הממשלה

הצעת ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו לקביעת פריימריז להנהגת התנועה בסוף חודש פברואר זכתה לתמיכתם של 65% מחברי מרכז הליכוד.  ראש הממשלה ויו״ר הליכוד, בנימין נתניהו, הודה לחברי מרכז הליכוד על הכרעתם הברורה בעד הצעתו: ״אני מודה לאלפי חברי המרכז שמימשו את זכותם הדמוקרטית והתלכדו מאחורי הצעתי. חברי הליכוד הוכיחו שוב כי מפלגתנו היא המפלגה הדמוקרטית ביותר בישראל. נשלים את התהליכים הפנימיים בתוך זמן קצר, נהיה ערוכים לכל תרחיש ונמשיך לפעול למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל ולמען רווחתם של אזרחי ישראל״. 
 
ראש הממשלה נתניהו שוחח עם השר חיים כץ ובירך אותו על היבחרו לתפקיד יו״ר מרכז הליכוד: ״נפעל יחד בשיתוף פעולה למען ליכוד חזק ומאוחד שימשיך להוביל את ישראל בדרך שלנו - דרך הליכוד״. ראש הממשלה נתניהו בירך את ח״כ צחי הנגבי, את ח״כ דוד אמסלם ואת ח״כ ירון מזוז על התמודדות דמוקרטית למופת.