שרון גל נכנס השנה לכנסת עם מפלגת "ישראל ביתנו" ולאחר חודשים ספורים פרש ממנה וחזר לעולם התקשורת. בראיון לרינה מצליח וחגי גולן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" הוא טוען כי "לתקשורת יש תרומה לא קטנה לזילות של הפוליטיקה, לפעמים באופן מכוון ובוטה. קרה משהו בתחום הזה. בגלל זה הרבה פעמים הייתה תחושה לא נוחה להסתובב במסדרונות שם. בכהונה הקצרה שלי אני אולי תרמתי לזה, אבל אני חושב שלמדתי די מהר והבנתי שלפעמים כשאתה מצליח לשמור על קור רוח ולהגיד את הדברים יותר בשקט, אז הם נשמעים יותר".



"שום דבר לא היה מתוכנן אצלי", הודה גל, "באתי וניסיתי לעשות מה שיכולתי. כשכעסתי ודברים הרתיחו אז באמת רתחתי. אני מודה שיש לי רגישות מיוחדת לכל מה שקשור להכפשת צה"ל, חיילי צה"ל ומדינת ישראל. אני רואה את התוצאות של הפעילות בחו"ל נגד המדינה, ואני רואה בסוף את ההשפעה של הדברים האלה על תדמיתנו, על הכלכלה שלנו, וזה מוציא אותי מדעתי".


על החזרה שלו לתקשורת אמר גל: "העבודה בתוכנית לילה מצריכה הרבה יותר שעות עבודה לעומת הכנסת. זו הייתה בחירה בדרך הקשה. אני מאושר ונהנה. מקווה שבשנה הבאה אצליח יותר לראות את הילדים". כאיש השנה שלו בפוליטיקה בחר גל בראש המפלגה שאיתה נבחר, ח"כ אביגדור ליברמן.

ערך: אסף נבו