יתמודד נגד עצמו? ההרשמה למועמדות לראשות הליכוד ננעלה היום (ראשון) בשעה 12:00, ולראשונה בתולדות התנועה יש רק מועמד אחד לתפקיד - ראש הממשלה בנימין נתניהו. כעת תצטרך ועדת הבחירות של הליכוד להחליט האם להפעיל את התקנון ולבטל את הפריימריס לראשות התנועה שאמורים להתקיים ב 23 בפברואר

בעקבות זאת, בליכוד נערכים, בהתאם לתקנון הבחירות של המפלגה, לבטל את הפריימריס לראשות הליכוד, שאמורים להתקיים ב-23 בפברואר.  בכירים בליכוד טענו היום כי אין טעם בקיום פריימריז שיעלו מליוני שקלים לקופת הליכוד, כאשר יש מועמד אחד בלבד. 
 
על פי תקנון הבחירות לראשות המפלגה, המפורסם באתר הליכוד, במקרה של מועמד יחיד, תתכנס ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד עם ועדת הפיקוח על הבחירות בתוך שלושה ימים, ותכריז על המועמד היחיד כעל המועמד שנבחר לכהונת יושב ראש הליכוד ומועמדה של המפלגה לכהונת ראש ממשלת ישראל, בבחירות לכנסת ה-21, ועל כן לא יתקיימו פריימריז לראשות התנועה.
 
יו"ר מרכז הליכוד, השר חיים כץ, הביע תמיכה בביטול הפריימריז במצב שנוצר. כזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להקדים את הפריימריס לראשות הליכוד. הנושא הובא להצבעת חברי המרכז ב-30 בדצמבר והוא אושר ברוב גדול.

גורם בכיר בליכוד אמר היום כי נושא ביטול הפריימריז, הגם שמעוגן בתקנון הבחירות, יבחן משפטית בטרם תתקבל החלטה סופית כדי להיערך לאפשרות שגורמים בליכוד יעתרו נגד החלטה לבטל את הפריימריז לראשות המפלגה.