תקרית מילולית חריפה אירעה הערב (שני) בכנסת בין ח"כ אורן חזן (הליכוד) לבין ח"כ איילת נחמיאס-ורבין (המחנה הציוני). השניים התעמתו ביניהם בצעקות ובצרחות ביציאת חברי הכנסת בדרך אל החניון, לאחר שהסתיימו הדיונים במליאה. לדברי ח"כ ורבין-נחמיאס, ח"כ חזן קנטר אותה מספר פעמים במליאת הכנסת על רקע מה שכינתה תמיכתה ב"שוברים שתיקה".



"במהלך כל הדיונים במליאה התאפקתי ולא עניתי לו, אך כשהייתי בדרך לצאת מהכנסת הוא פגש אותי ביציאת הח"כים וצעק אחריי 'חשבתי שאת בן אדם אבל את תת אדם'. גם לי יש קווים אדומים שאני לא יכולה לסבול והשבתי לו", סיפרה ח"כ ורבין-נחמיאס.



בחילופי הצעקות בין השניים היא נשמעה קוראת לעברו של ח"כ חזן: "יא אפס, מה עשית בכלל בחיים כדי להגיע לכנסת?", כשח"כ חזן לא טמן ידו בצלחת וענה לה בצעקות משלו. הצרחות נשמעו למרחוק ורק כעבור דקות ארוכות פנו השניים לדרכם והקטטה המילולית הופסקה.



"אני לא ידועה כחברת כנסת חמת מזג, אני לא רבתי עם חצי כנסת כמו ח"כ חזן. בחיים לא דיברתי בצורה כזו כלפי אף אחד, אבל הוא עבר את הגבול ולא יכולתי להבלח"כ נחמיאס ורבין דוחה מכל וכל את גרסת ח"כ חזן ואומרת כי סדרנית של הכנסת, קרלה המרית, שהיתה עדה לתקרית תוזמן לועדת האתיקה כדי למסור את עדותה.



ח"כ נחמיאס ורבין דחתה מכל וכל את גרסת ח"כ חזן ואמרה כי סדרנית של הכנסת, קרלה המרית, שהיתה עדה לתקרית תוזמן לוועדת האתיקה כדי למסור את עדותה. "כשיצאתי מהמליאה לכיוון יציאת הח"כים מהמשכן חזן פנה אלי. אני לא פניתי אליו בכלל מטוב ועד רע. הוא צרח עלי. אני אמרתי לו שיתרחק ממני והוא המשיך בהערות שלו ובצעקות שלו לעברי, מה שגרם לי להשיב לו. הוא אמר לי 'את מקנאת בי'. אמרתי לו: במה יש לי לקנא בך? מה עשית לפני שנעשית ח"כ והוספתי 'אתה העונש של הליכוד'. קראתי לו להתרחק ממני אבל הוא הלך אחרי. בשלב זה הוזעק למקום קצין הכנסת יוסקה גריף. הגרסה שחזן מסר היא שקר וכזב והדברים יתבררו בוועדת האתיקה".