חילוקי דעות במפלגת העבודה: חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) תקפה הבוקר (ראשון) את יו"ר האופוזיציה ומפלגתה, ח"כ יצחק הרצוג, בעקבות דבריו לנשיא צרפת פרנסואה הולנד, לפיהם פתרון שתי המדינות אינו רלוונטי כעת. 



בהודעה שפרסמה, אמרה יחימוביץ', כי בדברי הרצוג יש משום פזילה לימין והם עומדים בסתירה לערכי תנועת העבודה בדבר פתרון שתי המדינות. "מול קואליציה שנגררת בשערותיה בידי סמוטריץ' וחזן, חובה על העבודה להציב חלופה של הידברות מדינית ולא לוותר עליה בטענה הימנית השגורה שאין עם מי לדבר".



לדבריה, אבו מאזן אמנם אינו חובב ציון אבל "ייתכן שזו הזדמנות אחרונה לדבר עם מנהיג פלסטיני חילוני ופרגמטי ואסור להחמיץ הזדמנות כזאת ולשחק לידיו של נתניהו. על האופוזיציה להציג חלופה ברורה ולא מגמגמת".



ראשת מפלגת העבודה לשעבר גם הביעה תרעומת על כך ששמעה על תכניתו המדינית של הרצוג בתקשורת, ואמרה כי יש צורך לדון על רעיונות כאלה בסיעה, בעיקר אם הם נוגדים את עמדת רוב חבריה. 



כזכור, הרצוג אמר לנשיא צרפת ולשר החוץ שלה, לורן פביוס, כי הוא חסיד גדול של חזון שתי המדינות אבל "אנחנו צריכים להיות ריאליים. הוא לא יכול להתממש עכשיו. השנאה וההסתה בקרב הפלסטינים גדולה מדי, העוינות בין העמים וחוסר היכולת של המנהיגים מונעים זאת. היפרדות וביטחון הן צעד ראשון הכרחי בדרך לחזון שתי המדינות". 



יחימוביץ' גם התייחסה לפינוי הבתים בחברון, הביעה תמיכה בשר הביטחון יעלון שהורה לפנות את המתנחלים מהבתים בחברון ואמרה כי הוא מנהיג אחראי, שפוי ושקול.