סערה נוספת? חבר הכנסת אורן חזן התייחס להתנהלותו מול יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שכזכור השעה אותו לאחר התחקיר שפרסם עמית סגל בחדשות 2, לפיו הוא ניהל לכאורה קזינו, צרך סמים ושילם על שירותי זנות. בראיון לגל"צ אמר הבוקר (שני) חזן כי אדלשטיין מונע ממנו להגיע לישיבות: "אני משתתף בכל הישיבות, בגלל גחמה פרטית של אדלשטיין, שמרבה לדבר גבוהה גבוהה על כבוד הכנסת ולא מכבד את עצמו, הוא לא נותן לי לנהל אותן. יש לו חלום להיות נשיא אז הוא קורץ לשמאל ולערבים. המציאות מדברת בעד עצמה". 
על התביעה נגד עמית סגל, אמר חזן: "גם אם כך הדבר - כל מה שהוא טען נגרר מתולדה של מה שהוא דיבר עליי. זה מתנהל עדיין בבית המשפט אז לא אגע בזה כרגע.

"זה נכון שבסיעה שלך יש מי שמפנה לך את הגב"?
"מה שאומרים מול המצלמה זה לא מה שקורה מאחוריה. אני לא אוהב את המשחק הזה ואני מביא פוליטיקה אחרת, פי וליבי שווים. אפשר לראות איך אני במהלך חצי השנה האחרונה אומר דברים על מדיניות ביטחון כושלת - שאני חולק עלייה". 

"האם אתה מתכנן הצבעות נגד בגלל מדיניות יעלון של פינוי הבתים בחברון, ומתכוון לאפשר משמעת קואליציונית"?
"שר הביטחון בוחר לקיים מדיניות פרטית, אני מבקש דיונים פתוחים על הנושא ושר הביטחון עושה פעם אחר פעם מה שהוא רוצה, הוא לא מכבד את הכללים ולא את המפלגה. נכון שאיומים הם בסיס לכלום ושום דבר, אבל לא הגעתי לכנסת כדי ליהנות ממנעמי השלטון - עד שהם לא ישובו לביתם אני לא מצביע עם הקואליציה ואיעדר מהמליאה". 

אדשלטיין בכנסת. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90