עמותת "עד כאן", הארגון מעורר המחלוקת שמסתנן לארגוני שמאל ומביא תיעוד על פעולותיהם, פרסם היום (שני) סרטון חדש, העוסק ב"אנרכיסטים נגד הגדר". "לאורך תקופה ארוכה, חדרו תחקירני 'עד כאן' לארגון", פותח הסרטון, שפורסם ברשתות החברתיות של הארגון. "בסרטון נחשף לראשונה כי פעילים בארגון הם היוזמים והמארגנים של הפגנות שגרמו לנפגעים רבים בקרב חיילים ושוטרים".

הסרטון מציג כיצד נוהג הארגון להסיע את פעיליו מדי יום שישי למספר כפרים פלסטינים ביהודה ושומרון, שם הם נפגשים עם פעילים אירופים ועם פלסטינים מקומיים. "עד שהפעילים מגיעים, לא מתקיימת למעשה בכפרים שום פעילות", נטען בסרטון. בשלב זה צועדים הפעילים יחד עם הפלסטינים אל עבר הגדר ומתחילים בזריקת אבנים, הבערת צמיגים ובפגיעה ברכבים צבאיים.

‎Posted by ‎facebook

סרטון עד כאן נגד "אנרכיסיטים נגד הגדר"

בסרטון נראה פעיל בכיר בארגון, אילן שליף, מגבה את זריקת האבנים ואומר "אנחנו בעד זריקת אבנים". פעילה בכירה אחרת, טלי שפירא, אומרת למצלמה הנסתרת כי "אם הנערים זורקים אבנים זה עניין שלהם. אנחנו ננסה לגרום למצב שלא יעצרו אותם. אנחנו נפריע למעצר".
 
"עד כאן" מציינים כי פעולות אלו שיזמה "אנרכיסטים נגד הגדר" גרמו עד כה לפגיעה ביותר מ-150 חיילים ושוטרים, חלקן פגיעות קשות, כמו גם למאות נפגעים פלסטינים.

בהמשך הסרטון נראים פעילי הארגונים מדברים על האופן בו הם מגייסים תרומות, מחו"ל ומארץ, לטענת "עד כאן" בניגוד לחוק - שכן הארגון אינו ארגון מוסדר רשמי. 
ארגון "עד כאן" עלה לכותרות בשבועות האחרונים בעקבות תחקיר "עובדה", שהציג את פעולת "עד כאן" ואת החומרים שזה חשף על "תעאיוש" ו"בצלם". חומרי התחקיר הציגו מה שנראה כסיוע של פעילי שמאל לרצח פלסטינים, הביאו למעצרם של פעילי שמאל ועוררו סערה בשיח הציבורי.