הצהרתו לתקשורת של ינון מגל, לאחר שנסגר נגדו התיק במשטרה, הצליחה לעורר את קצפה של אחת מנשות התקשורת הוותיקות בתחום, יעל דן, אשר ניצלה את הבמה שלה היום (שלישי) בתחילת התוכנית עם מונולוג חריף מאוד כנגד הח"כ לשעבר, בו תהתה מדוע הוא החליט להשתמש בכוחניות ובהתרסה במקום להתנצל שוב ולסגור את הסיפור.



"לפני שנתחיל להתעסק בכל הנושאים החשובים של היום, אני מבקשת להתייחס לנושא אחד אישי", פתחה דן והמשיכה: "אני רוצה להתייחס לדברים של ינון מגל אמש, למסיבת העיתונאים המאולתרת. כמה כוחנות יש לך, כמה כוחניות. אמרת אמש למי שהתלוננה נגדך 'לכי להתלונן. עדיין יש כאן חוק ובתי משפט, זאת הדרך'. כמה כוחנות.



"הרי אתה יודע כמה גדול המחיר שמשלמות נשים שמתלוננות. אתה יודע כמה כוח הן צריכות לגייס כדי להתמודד עם השאלות של המשטרה, החקירות וההתנהלות מול עורכי דין עם שאלות קשות ובבתי משפט, שם זאת המילה שלו נגד המילה שלה". 

לסיכום הוסיפה: "הסיוט הזה הוא מפלטם של הנבלים. אם נשאיר את הכל לטיפול המשטרה, לא נחשוף את רוב ההטרדות ועברייני המין וגסי הכוח במדינה. ינון, הרי הרי הודית כבר, אז למה לא להמשיך ולהתנצל על הדברים ותבטיח שלהבא לא תחשוק או תשרבב לשונך לעבר כל אישה שעוברת, ומכאן נסלח לך", סיכמה דן ועברה לנושא הבא.

ח"כ ינון מגל. צילום: פלאש 90


מגל: "החקירה נסגרה, אבל זה לא מספיק לי"

כזכור, חבר הכנסת לשעבר ינון מגל הגיב אמש להמלצת המשטרה לסגור את תיק החקירה נגדו בחשד להטרדה. מינית. במסיבת עיתונאים שקיים מול ביתו, אמר איש הבית היהודי לשעבר כי חייו נהרסו בעקבות ההאשמות כי הטריד מינית נשים איתן עבד בעת שהיה העורך הראשי של אתר "וואלה". "אם מישהי חשה פגועה, למרות שזו לא הייתה כוונתי, אני מצטער על כך", הוסיף.
 
מגל קרא לאלו שהאשימו אותו להתלונן במשטרה: "החקירה נגדי נסגרה מחוסר ראיות, אבל זה לא מספיק לי", אמר. "לכן אני קורא לכל המתלוננות נגדי בפייסבוק, בתקשורת ובמקומות אחרים להתלונן במשטרה. זהו עניין של פיקוח נפש". הוא הוסיף ואמר כי "דברים כאלה לא יכולים להסתיים בבית הדין של פייסבוק".
 
המשטרה הודיעה אמש בסיומה של החקירה נגד מגל, כי לא "התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירה פלילית על ידי חה"כ לשעבר מגל". תיק החקירה יועבר להחלטת פרקליטות מחוז תל אביב, אשר ליוותה את החקירה.