באילת יפתחו היום (חמישי) אירועי "הליכודיאדה", ועידה לא רשמית של פעילי ליכוד וחברי מרכז המפלגה שיתכנסו לשלושה ימים באילת לדיונים אידאולוגיים ולבילוי משותף. האטרקציה המרכזית באירוע תהיה קלפי מדומה שבה יתבקשו באי "הליכודיאדה" לבחור את "רשימת הליכוד" לכנסת ה-21. רשימת המועמדים תורכב מחברי הכנסת המכהנים בסיעת הליכוד בכנסת ה-20 ומפעילים נוספים שנרשמו מראש וביקשו להציג את מועמדותם.



במוקד "הליכודיאדה" תעמוד גם הופעת בכורה של ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, שיופיע בפני מאות פעילי ליכוד לראשונה מאז התפקד לאחרונה למפלגה. ברקת מוזכר כמי שעשוי להתמודד בעתיד על ראשות התנועה.



כדי להגביר את עניין הוסיפו מארגני האירוע לרשימת המתמודדים, פרט את לראש עיריית ירושלים, את שמה של ג'ודי מוזס ניר שלום, רעייתו של שר הפנים לשעבר סילבן שלום, המוזכרת כמי שעשויה להתמודד בעתיד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת.



עוד יופיעו בוועידה שר הביטחון משה בוגי יעלון והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. בין ההצבעות בקלפי להרצאות מצפים לאנשי הליכוד משחק ראווה בכדורגל עם נבחרת של חברי הכנסת מהסיעה, מופעים ומסיבות. את ה"ליכודיאדה" ארגנו צמד פעילי ליכוד, משה בן זקן ומשה פסל שאמרו: "מדובר בחלום שמתגשם ואנו מקוים שהוא יהפוך למסורת".