המערכת הפוליטית סוערת בחודשים האחרונים: גל טרור פוקד את המדינה, תחושת הביטחון בקרב האזרחים מתערערת, ועימותים פנימיים בקואליציה ובאופוזיציה מככבים בכותרות. דווקא בימים אלה, תוצאות סקר המנדטים של "רדיו ללא הפסקה 103FM", מציג נתונים מפתיעים בנוגע לתוצאות הבחירות לכנסת, במידה והבחירות היו מתקיימות היום. 
הסקר ששודר הבוקר (חמישי) בתוכנית "משעל על הבוקר" קובע כי במידה והבחירות היו מתקיימות בימים אלה, מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו שומרת על כוחה עם 30 מנדטים, כפי שקיבלה בבחירות האחרונות שהתקיימו בחודש מרץ. זהו בהחלט הישג למפלגת השלטון, שעל אף גל הטרור המתמשך מצליחה לשמור על מעמדה.
כמו כן נרשם זינוק משמעותי למפלגת "יש עתיד" של יאיר לפיד, שהייתה מקבלת היום 18 מנדטים, שבעה מנדטים יותר ממה שקיבלה בבחירות האחרונות לכנסת. מפלגת המחנה הציוני נחלשת בשישה מנדטים, והיא מקבלת לפי הסקר הנוכחי 18 מנדטים בלבד.



 


ירידה משמעותית לכחלון 

את הירידה המשמעותית ביותר בסקר, שנערך ע"י מכון "מאגר מוחות", בראשותו של פרופסור יצחק כץ, רשמה מפלגת "כולנו" של שר האוצר משה כחלון, שיורדת בשישה מנדטים ונשארת עם ארבעה בלבד. "ישראל ביתנו", מפלגתו של אביגדור ליברמן, עולה לתשעה מנדטים - עליה של שלושה מנדטים ממעמדה הנוכחי. גם מפלגת "הבית היהודי" בראשותו של שר החינוך נפתלי בנט עלתה במנדט אחד בלבד, וקיבלה תשעה מנדטים. ש"ס, מפלגתו של אריה דרעי עולה במנדט אחד לשמונה מנדטים.
יתר המפלגות: הרשימה המשותפת, יהדות התורה ומרצ, שומרות על כוחן ובדיוק כמו בבחירות, קיבלו בהתאמה 13, שישה וחמישה מנדטים.
בנוסף לכך, בחן הסקר גם את מעמדו הציבורי של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה על סגירת תיק החקירה נגדו בפרשת הרפז. השאלה "מי מבין האישים הבאים מתאים ביותר לדעתך לתפקיד שר הביטחון", הניבה את התוצאות הבאות:
שר הביטחון הנוכחי משה בוגי יעלון עם רוב של 38%, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי במקום השני עם 31%, אחריו שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן עם 17% ולבסוף שר החינוך נפתלי בנט עם 11%.