מי מנסה להריץ את שרה נתניהו לרשימת הליכוד לכנסת ה-21? במסגרת כנס חברי ופעילי מרכז הליכוד המתקיים באילת הופץ היום (חמישי) שמה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו כמועמדת לכאורה בפרימרייז הדמה המתקיימים היום ומחר בקלאב הוטל אילת. במקום הוצבו קלפיות ובהן התבקשו המשתתפים לבחור רשימת דמה לכנסת ה-21.



מארגני האירוע הכחישו את הדיווחים על כך ששרה נתניהו מועמדת. מדוברות ה"ליכואדיאדה" נמסר כי "מדובר בשקר מזויף של גורמים המנצלים את פופולאריות האירוע". ברשתות החברתיות הופץ מידע לפיו כביכול תתמודד נתניהו ב"פריימריז" שיערכו בקרב באי ה"ליכודיאדה" ובהם תיקבע לכאורה הרשימה לכנסת ה-21. ברשימה מופיעה גם אשת שר הפנים לשעבר, ג'ודי ניר מוזס שלום, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ומתמודדים נוספים.



במסגרת אירועי ה"ליכודיאדה" נשלחו היום למתפקדי הליכוד מסרונים הקוראים להשתתף בסקר לשריון מקום ל"אישה חדשה" ברשימת הליכוד. במסרון שנשלח נתנו שלוש אפשרויות להצבעה: אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, המועמדת לרשימת הליכוד לכנסת, קטי שטרית ואפשרות שלישית של התנגדות להכנסת בני משפחה של חברי כנסת לרשימת הליכוד. כאמור מארגני האירוע מכחישים את הדברים. 





במוקד "הליכודיאדה" תעמוד גם הופעת בכורה של ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, שיופיע בפני מאות פעילי ליכוד לראשונה מאז התפקד לאחרונה למפלגה. ברקת מוזכר כמי שעשוי להתמודד בעתיד על ראשות התנועה.




המתמודדים בליכודיאדה