"הליכודיאדה" - הוועידה הרעיונית של הליכוד, התקיימה בסוף השבוע הנוכחי במלון קלאב הוטל אילת. במסגרת הוועידה, שהתקיימה השנה לראשונה, נערכו פריימריז מדומים שמטרתם לבחון את פופולריות חברי הכנסת ושרי הליכוד כשנה לאחר בחירתם לכנסת, וכדי לבדוק כיצד צפויה להיראות רשימת הליכוד לכנסת הבאה. בפריימריז התמודדו כל נבחרי המפלגה בכנסת לצד פעילים מרכזיים מסניפי הליכוד ברחבי הארץ.
 
כל אחד מבאי הוועידה, שהוא גם חבר ליכוד, היה רשאי להצביע באחת מעמדות הקלפי הממוחשבות שהוצבו באירוע, לאחר שהזדהה וקיבל קוד אישי להצבעה, למניעת כפל הצבעות. הפריימריז היו מדומים אולי, אבל האווירה מסביב הייתה כאילו מדובר בפריימריז לכל דבר ועניין: המתמודדים הסתובבו בין באי הוועידה, העמידו שלטים ודוכני הסברה, חילקו פליירים וניסו לשכנע כל בוחר פוטנציאלי שנקרה בדרכם להצביע עבורם. עדות נוספת לרצינות שבה התייחסו לפריימריז היא אחוזי ההצבעה הגבוהים שנרשמו - 80% מקרב בעלי זכות הבחירה מימשו אותה והצביעו.
אל ראש הרשימה שפורסמה הערב (שבת) הגיעה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ואחריה השר לביטחון פנים גלעד ארדן. למקום השלישי הגיע שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, אופיר אקוניס. בהמשך נמצאים שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, שרת התרבות והספורט מירי רגב, חבר הכנסת אבי דיכטר, שר התיירות יריב לוין, יו"ר הקואליציה צחי הנגבי וסוגר את העשירייה הראשונה, שר התחבורה ישראל כץ. 

חברי הכנסת החדשים יחסית במפלגה נכנסו אל העשירייה השנייה: מיקי זוהר ( מקום 11), אמיר אוחנה (מקום 15) ובסוף העשירייה השנייה, נמצא חבר הכנסת אורן חזן (מקום 20). 

 
הכניסה המפתיעה של ג'ודי

 

כניסה מפתיעה לרשימה רשמה אשתו של סילבן שלום, ג'ודי ניר מוזס שלום שהגיעה אל המקום ה-34 בפריימריז, אחרי שפרסמה את דבר התמודדותה בטוויטר כשלושה שבועות בלבד לפני האירוע. 
שאלה נוספת, שנשאלו הבוחרים לאחר שבחרו במועמדים לרשימת הליכוד, היא: "האם את\ה תומכ\ת בהצטרפותו של גבי אשכנזי לנבחרת הליכוד?". לפי הסקר, הדעות חלוקות: 45% נגד הצטרפותו ו- 44% בעד (11% נמנעו). 

יש לציין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הועמד לבחירה ועל כן הוא גם לא מופיע ברשימה. כמו כן, שריוני המחוזות השונים והשריונים לנשים חדשות ולצעירים ברשימה הארצית נלקחו בחשבון ואילו שריונים שקבע ראש הממשלה לרשימת המפלגה לכנסת ה-20 נספרו כמקומות רגילים ברשימה. 
 
הרשימה המלאה:

1. גילה גמליאל 
2. גלעד ארדן
3. אופיר אקוניס
4. בוגי יעלון
5 .ייולי אדלשטיין
6. מירי רגב
7. אבי דיכטר
8. יריב לוין
9. צחי הנגבי
10. ישראל כ"ץ
11. מיקי זוהר
12. זאב אלקין
13. דוד אמסלם
14. בני בגין
15. אמיר אוחנה
16. מחוז שפלה - יעקב בן סעדון 
17. דוד ביתן
18.מחוז גליל ועמקים: רוני שטרן
19. מחוז דן: יוסי כוכבי
20. אורן חזן
21. מחוז ירושלים: אריאל מורלי
22. מחוז נגב: אהרון ביתן
23. נאווה בוקר
24. מגזר לא יהודי: איוב קרא
25. אישה חדשה: מטי יוגב
26. ד"ר ענת ברקו
27. יואב קיש
28. מחוז מישור החוף: שלמה מדמון 
29. מחוז חיפה: שמעון שראל
30. צעירים: אלעד יונה
31. אישה חדשה: הלן מזוז
32. מחוז תל אביב: אוריאל תנעמי
33. מחוז יו"ש: צחי דיקשטיין
34. אישה חדשה: ג'ודי ניר מוזס שלום
35. מושבים: ניסים וטורי 
36. ד"ר יובל שטייניץ
37. ציפי חוטובלי
38  נידאל אבראהים
39. שרן השכל
40. נורית קורן