לאחר שחברת מועצת עירית רעננה מטעם מרצ, עידית דיאמנט, חוללה סערה בעקבות קריאתה להחרים מסעדה בעיר שהפכה לכשרה וסגרה שעריה בשבת, מחוללת לורה ורטון, חברת מועצת עירית ירושלים מטעם מרצ, סערה נוספת לאחר שהביעה מחאה על כך שקבלה מהכנסת מייל החתום "סנהדרין". 

בפוסט שהעלתה היום (ראשון) בפייסבוק כתבה ורטון: "קיבלתי אישור על השתתפותי בדיון בוועדת החינוך של הכנסת. "אני יודעת שיהדות התורה, ש"ס והבנתי שגם הבית היהודי קובעים כמטרה בתקנונים שלהם שיש להשליט דין תורה על כל ארץ ישראל, אבל נראה לי לא ראוי ואף די מקומם שאני מקבלת תשובה מוועדת החינוך של הכנסת בשם הסנהדרין. השם הוא השם של המערכת החדשה לניהול ועדות הכנסת -- שם בעייתי בעיניי".
 
הפוסט זכה לתגובות נזעמות מצד גולשים. אחד מהם שאל את ורטון: "את יודעת שהכנסת נקראת על שם כנסת ישראל?". אחר הציעה לה לשנות את שמה של תל אביב לסנטה אביבה. גולש אחר הוסיף: "לתל אביב אגב קוראים על שם ציטוט מספר יחזקאל, היה עדיף משהו קוסמופוליטי יותר כמו איליה קפיטולינה או אלכסנדריה. ובכלל היה עדיף שלא לגור כאן עם כל המטען היהודי העודף שיש פה. למה לא אוגנדה".
 
יצויין כי "סנהדרין" הוא שמו של מערכת מחשוב בכנסת שקיבלה פרס הצטיינות בתחרות בתחרות IT Awards 2015 היוקרתית של קבוצת 'אנשים ומחשבים'.

בנימוקי הזכייה נאמר כי: "מערכת סנהדרין היא מערכת הליבה, המנהלת את כל מחזור החיים של התהליכים הפרלמנטריים, כולל הצעות חוק. המערכת החדשה מספקת חוויית משתמש ידידותית, עיצוב מודרני, לצד אוטומציה של תהליכים רבים שהיו עד כה ידניים. המערכת עלתה לאוויר בזמן, למרות לו"ז מאוד הדוק וצפוף, מספקת את כל הדרישות מבחינת איכות ולא חרגה מהתקציב".
כאמור גם חברת מועצת עירית רעננה מטעם מרצ, עידית דיאמנט, חוללה לסערה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק של מרצ קריאה להחרים את מסעדת ריבר בעיר משום שהפכה בסוף השבוע לכשרה ונסגרה בשישי-שבת.
 
"הבנתי כי מדובר בבעלים חדשים. בתור לקוחה ותיקה של המסעדה וכתוצאה מכך שמעט מאוד מסעדות ברעננה פתחות בשישי שבת אני נפגעת מהשינוי. אני קוראת לכלל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני ולהעדיף ללכת גם באמצע השבוע למסעדות שפתוחוות בשבת", כתבה דיאמנט. ההודעה זכתה לתגובות נזעמות שבעקבותיהן הוסר הפוסט מהדף הרשמי של מרצ.