הממשלה אישרה פשרה היסטורית בכותל המערבי, הקמת רחבת תפילה משותפת לנשים ולגברים, אך לא כולם מקבלים את זה. ח"כ מאיר פרוש ממפלגת יהדות התורה תקף הערב (שני) בחריפות במליאת הכנסת את נשות הכותל ואמר כי "הם לא רחוקים משיקוצים, נבלות וטרפות. הם לכלב תשליכון אותו. את נשות הכותל, את הקבוצה הזאת- בקצה המחנה". עוד אמר כי "אתמול הממשלה נאלצה לקבל החלטה, החלטה אומללה מבחינתנו, אבל היא נאלצה לקבל החלטה להקצות בקשת רובינסון מקום נפרד למה שקרוי "קבוצת נשות הכותל" והרפורמים והקונסרבטיבים חוגגים עם הדבר הזה. למה אמרתי נאלצה? מכיוון שהנושא הזה נמצא לפתחנו יותר מעשור. בג"צ נזקק לדבר הזה. בג"צ כיוון ואמר ולא אהב לראות את הנעשה היום בכותל, ששם באים יהודים ומתפללים. פה אנחנו רואים הנה הגברים יושבים פה ונשים יושבים שם", סיפר.



"כך נוהגים ולצערנו אני צריך לומר ולגלות את בושתי היום כאן מעל הדוכן, להראות איך שהעדה הדרוזית נוהגת כי בג"צ חייב למצוא הסדר של תפילה לנשות הכותל. אנחנו התנגדנו להצעה הזאת. אנחנו לא שם, כי אסור לתת לתנועה הרפורמית והקונסרבטיבית מקום ודריסת רגל. הרפורמים אחראים ואשמים בהתבוללות הנוראה שאנו עדים לה בארצות הברית. שם, הם הרפורמים גם עורכים טקס נישואים עם כומר ורב. החלטת הממשלה הזאת נותנת תמונת ניצחון לאותן תנועות שמאמללות את העם היהודי".



פרוש המשיך ואמר: "אנחנו השבוע בשבת נקרא ב"פרשת משפטים" את הפסוק – גברתי היושבת ראש, כתוב בפסוק: "ואנשי קודש תהיו לי". וההמשך הוא: "לכלב תשליכון אותו". הח"כ המשיך בפרשנות: "אני רוצה לומר לכם. רש"י אומר: "ואנשי קודש תהיו לי". אם אתם קדושים ופרושים משיקוצי נבלות וטרפות, הרי אתם שלי. אני אומר את זה כאן: מי שהוא קדוש ופרוש משיקוצי נבלות וטרפות, הקדוש ברוך הוא אומר תהיו לי. ואלה שהם לא רחוקים משיקוצים ונבלות וטרפות, הם לכלב תשליכון אותו. את נשות הכותל, את הקבוצה הזאת שמו בקצה המחנה, ליד שער האשפות, שם בפינה הנידחת, שם המקום שלכם. לכלב תשליכון אותו".