הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס, לא נח. זמן קצר לאחר אירוע לב, צינתור ושני אשפוזים בבית חולים שיבא, פרס שוב על הרגליים ואומר שירה. מחר ישיק פרס שיר מפרי עטו לכבוד השנה הסינית החדשה שהיא למי שלא יודע: שנת הקוף. שמעון פרס והשגריר הסיני בישראל ג'אן יונג-סין ישיקו את השיר שפרס חיבר: "Chinese Melody" בטקס חגיגי לכבוד השנה הסינית החדשה.

השיר שיושק באירוע, נכתב על ידי פרס לכבוד כינון אגודת הידידות והוקלט על ידי הנערה מיילי טל שהיא בתו של הנספח הכלכלי הישראלי לשעבר בסין, וגרייס, זמרת סינית מקצועית. כמו כן, באירוע יישאו דברים פרס והשגריר הסיני בישראל. הקליפ יפורסם בערוצי התקשורת הסיניים שמשודרים ברחבי העולם וכמו כן יופץ למיליוני עוקביו של פרס בדף  הרשת החברתית "וויבו"- הפייסבוק הסיני. 

השיר מבוצע על ידי מיילי- נערה ישראלית בת 12, בת להורים ישראלים, שגדלה כל ילדותה בסין ובטייוואן בעקבות שליחות דיפלומטית של אביה. מיילי דוברת סינית ומתעניינת בשירה. לאחר חזרתה לארץ ובעקבות החיבור הייחודי שהרגישה כלפי שתי המדינות, מיילי החליטה לבצע את שירו של הנשיא התשיעי שמעון פרס “Chinese Melody” בשפה הסינית, יחד עם זמרת סינית מקצועית בשם גרייס.
התרבות הסינית, הידועה בטקסיות שלה, מוקירה שיתופי פעולה מסוג זה, במיוחד במסגרת שיר שנכתב על ידי מר שמעון פרס, שהינו דמות נערצת בסין ומבוצע בשיתוף ילדה זרה השרה בשפתם, אקט שמביע כבוד גדול בתרבות זו. פרס, שהתרגש עד מאוד מהמחווה, החליט להפוך את השיר לברכתו לעם הסיני לקראת השנה הסינית החדשה ובכך לברך את העם הסיני בצורה ייחודית, כיאה ליחסים המיוחדים בין שתי המדינות.

במסגרת האירוע שילווה בתפאורה סינית מסורתית, יישאו דברים השגריר הסיני בישראל, הנשיא התשיעי שמעון פרס ומיילי טל- הנערה הישראלית, שתברך את המשתתפים ותציג עבורם את הקליפ של השיר. כמו כן, רביעיית כלי מיתר תופיע בניגון מוזיקה מסורתית.