הקלטת ובה נשמעים חילופי הדברים הקשים והמלאים בין ח"כ איילת נחמיאס ורבין וח"כ אורן חזן בחניון הכנסת פורסמה במלואה הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל, בקלטת נשמעת חברת הכנסת נחמיאס-ורבין אומרת לחזן: "אתה איש דוחה! ואתה כלב".
 
ח"כ אורן חזן השמיע לוועדת האתיקה של הכנסת הקלטה בה הוא נשמע אומר לח"כ איילת נחמיאס ורבין "את לא בן אדם" ולא "את תת אדם" כפי שטענה, כך פרסמנו אתמול במעריב אונליין.
 
לאור ההקלטה ולנוכח העדויות הסותרות מתקשה ועדת האתיקה להכריע בתלונות ההדדיות שהגישו ח"כ נחמיאס ורבין וח"כ חזן זהב בזה. היום צפויה ועדת האתיקה לפרסם את החלטתה ונראה כי תתקשה להטיל עונש על ח"כ חזן.
מסביבתה של חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין נמסר לגל"צ כי "אם נאמרו הדברים, הם נאמרו בעידנא דריתחא אחרי התגרות מצדו של חבר הכנסת חזן. אין זאת דרכה של חברת הכנסת נחמיאס-ורבין להשתמש במילים כאלו והיא מצרה על כך".

אמש תקף חזן את הוועדה ואמר שאין לו אמון בוועדת האתיקה. לדבריו, "מדובר בוועדה פוליטית". "אין לי אמון בוועדה. מדובר בוועדה פוליטית ולא שיפוטית שהחלטותיה נקבעות מראש על ידי יושב ראש הכנסת ולא על ידי עובדות. אחת ההוכחות לכך היא העובדה שח"כית שקראה למותו של חבר כנסת לא הוזמנה מעולם לוועדה למרות תלונות מרובות נגדה". הוא התכוון לחברת הכנסת קרין אלהרר שבמהלך דין ודברים ביניהם במליאה קראה לעברו "שתמות". בעקבות אותה תקרית הורחק חזן לחודש מדיוני המליאה והועדות.  
אמש פרסמה ועדת האתיקה הודעה חריגה בתגובה לדברי ח"כ חזן בה נאמר כי "ועדת האתיקה של הכנסת דוחה בתוקף את דבריו חסרי התקדים של ח"כ אורן חזן, כפי שצוטטו בתקשורת, כנגד הוועדה וחבריה".
"הוועדה דוחה בתוקף כול ניסיון מניפולטיבי להטיל דופי במניעי חברי הוועדה או ביושרם. מעמדה המוסרי הגבוה של ועדת האתיקה לאורך עשרות שנים, נגזר מעל לכול מאמון חברי הכנסת מכול הסיעות, בוועדה ובהחלטותיה. ראוי שחבר כנסת שעניינו נדון בפני הוועדה לא ינסה לערער אמון זה", הוסיפו בוועדה.